Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 14:42

PercyLeen schreef:
Oeh met alleen je mavo heb je dan echt geluk gehad! Iets actievers, wat moet ik me daar bij voorstellen? Iets in de paarden? Is hard werken en dus actiever :+

Ik heb inderdaad veel geluk gehad! In de paarden bv zou leuk zijn, helaas is er niets te vinden! ;) Tips? :D

Meraki

Re: Het leed dat een baan zoeken, maar niks kan vinden heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 16:12

Ik krijg een leuke vacature binnen ! I love Fashion News is op zoek naar een fashionable vormgever :) voor 3 dagen per week.

Is in Amsterdam.. voor mij helaas te ver weg..

www.ilovevacaturenews.nl

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:10

mirandah schreef:
PercyLeen schreef:
Oeh met alleen je mavo heb je dan echt geluk gehad! Iets actievers, wat moet ik me daar bij voorstellen? Iets in de paarden? Is hard werken en dus actiever :+

Ik heb inderdaad veel geluk gehad! In de paarden bv zou leuk zijn, helaas is er niets te vinden! ;) Tips? :D

Welke regio woon je? Hier in de omgeving weet ik dat ze bij stal Geerink nog wel iemand zoeken :j

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:26

Nou ik heb net mijn solicitatie gehad bij de MC Donald en zal eind van de dag moeten horen dus zou wel aardig snel zijn.

Maja zowieso alle uren ingevult dat ik gewoon kan werken, allemaal geen probleem zelf de 2-3 nachtdiensten ook geen probleem voor mij.

Natuurlijk bijvertelt dat ik de Vlaamse Frites werk leuk vond en dus MC Donald werk ook leuk zal zijn.

Naja hoop het snel te horen.

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 17:53

PercyLeen schreef:

Ik heb inderdaad veel geluk gehad! In de paarden bv zou leuk zijn, helaas is er niets te vinden! ;) Tips? :D[/quote]

Welke regio woon je? Hier in de omgeving weet ik dat ze bij stal Geerink nog wel iemand zoeken :j[/quote]

Ik woon in zuid-Holland, maar zo'n 30 km van Utrecht..

DuheloJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 19:35

kensha schreef:
Nou ik heb net mijn solicitatie gehad bij de MC Donald en zal eind van de dag moeten horen dus zou wel aardig snel zijn.

Maja zowieso alle uren ingevult dat ik gewoon kan werken, allemaal geen probleem zelf de 2-3 nachtdiensten ook geen probleem voor mij.

Natuurlijk bijvertelt dat ik de Vlaamse Frites werk leuk vond en dus MC Donald werk ook leuk zal zijn.

Naja hoop het snel te horen.

en, al iets gehoord?

Ik had een job gevonden in de paarden, maar voor 24 uur per week, maar dat is uitbreidbaar dacht ik.
tot ik bij het loon kwam
8.34 euro bruto
zelfs in de winkel waar ik in de weekends gewoon moest staan en verkopen verdiende ik meer, en dat was gewoon kassawerk en verkoop, dit is stallen mesten en dus zwaar en vies werk, aan 6-7 euro netto per uur.
Gek!

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 23:56

Tsja belletje gehad was hem niet geworden.

Dus weer op naar de lijst van vacatures.

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:13

Meld mij hier ook weer.
Deze week mijn laatste week in de kassen, dan zit ik dus weer zonder, nou ja niet helemaal.
Heb gelukkig nog een paar uren in de thuiszorg bij een thuiszorg organisatie.
En dan heb ik nog een oproepcontract bij een andere thuiszorgorganisatie, dus die ga ik ook maar even
bellen.
Maar moet toch WW aanvragen, en weer solliciteren.
Had van het weekend al een leuke vacature gezien, en heb daar al een sollicitatie heen gestuurd, ben benieuwd wat daar uitkomt.

DuheloJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 16:53

ik heb deze week drie sollicitaties (vanavond 2 de schriftelijk voor biliotheekmedewerker, donderdag een administratieve functie voor zwangerschapsvervanging, en vrijdag voor in een labo, het testen van stoffen en dergelijke)
en volgende week ook al een sollicitatie (administratieve planningsjob)

die zwangerschapsvervanging is helaas maar tijdelijk, maar ik hoop dat er toch een positieve uitvalt.
vind het wel moeilijk te kiezen, zou graag een administratieve job doen, maar dat is meestal van 8-5
die job in het labo is van 7.30-15.30, dus kwa uren veel interessanter
(vriend werkt van 7.30-16 u, enkel vrijdag tot 14), en het is te combineren met de paarden, nadeel van deze is dat het wss soort magazijnwerk en lichamelijk zwaarder zal zijn, en dat het op 15 km van mijn huis is, en 22 van mijn vriend af, waar de andere jobs op 7 km van men huis zijn en op 2-3 km van men vriend af.
moeilijk :D

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:10

zo Duhelo, veel sollicitaties dus deze week! Zou mooi zijn als ze je alle drie willen hebben, kun je kiezen :D

Welkom Westerntrail, al iets gehoord van je sollicitatie?

Jammer kensha van die baan, hebben ze ook gezegd waarom?

Ik mag morgen een dagje meelopen om te kijken of het van beide kanten klikt.
Maar opmerking na het gesprek was wel dat ik er te informeel uitzag (had een spijkerbroek aan met een net jasje). Maar morgen ga ik dus in pak, netjes op pumps. Maar wat doe ik met mijn haar?
Mijn haar is tot op mn schouders, heb normaal een zijscheiding met schuine pony.
Wat zouden jullie doen?

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:12

Hee meiden!

Tijdje terug had ik me aangemeld hier maar had ik in korte tijd net een baan gevonden. Nu is dit alleen op oproepbasis en zoek ik toch nog een baantje. Aangezien ik school heb zoek ik een baan wat voor 2 x halve dagen zijn (of mits dan 1 volle dag) omdat ik het anders echt niet met mijn school red.

Iemand tips? :)

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:18

meikemarieke schreef:
zo Duhelo, veel sollicitaties dus deze week! Zou mooi zijn als ze je alle drie willen hebben, kun je kiezen :D

Maar opmerking na het gesprek was wel dat ik er te informeel uitzag (had een spijkerbroek aan met een net jasje). Maar morgen ga ik dus in pak, netjes op pumps. Maar wat doe ik met mijn haar?
Mijn haar is tot op mn schouders, heb normaal een zijscheiding met schuine pony.
Wat zouden jullie doen?

Nee nog niet de sluitingsdatum is 17 november, dus krijg daarna pas wat te horen.

Leuk dat ja morgen mee mag lopen, veel succes dan.
Zou je haar een beetje zakelijk doen.

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:21

SaskiaKur schreef:
Hee meiden!

Tijdje terug had ik me aangemeld hier maar had ik in korte tijd net een baan gevonden. Nu is dit alleen op oproepbasis en zoek ik toch nog een baantje. Aangezien ik school heb zoek ik een baan wat voor 2 x halve dagen zijn (of mits dan 1 volle dag) omdat ik het anders echt niet met mijn school red.

Iemand tips? :)

Staan tegenwoordig heel veel oproepbanen op de banensites,(mijn ervaring).
Ik zelf heb dus ook een oproepbaan, vindt het wel lastig, maar het is wel DE manier om er tussen te komen.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:22

Ik weet niet waarom werd gewoon gezegt ik het niet bent geworden, naja helaas dus.

Ze hadden meerdere solicitaten en dus was het een selectie dagje.

Maja veder zoeken en ik zie wel.
Ben van dat niet zo kieskeurig.

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:23

Westerntrail schreef:
meikemarieke schreef:

Wat zouden jullie doen?

Nee nog niet de sluitingsdatum is 17 november, dus krijg daarna pas wat te horen.

Leuk dat ja morgen mee mag lopen, veel succes dan.
Zou je haar een beetje zakelijk doen.

nog ff afwachten dus :)
Ja zakelijk sowieso, maar hoe zit je haar zakelijk? :o?

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:24

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:30

Westerntrail

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:32

SaskiaKur schreef:
Denken jullie dat dit betrouwbaar is?

http://www.email-werk.nl/

Als ik thuiswerk zoek dan vind ik hier vanalles van!

Ik vertrouw dat soort dingen nooit helemaal, als ik zoiets zie ga ik meestal meteen navraag doen bij het UWV.

DuheloJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:49

meikemarieke schreef:

Wat zouden jullie doen?

ik hoop idd dat beide vaste jobs me willen, die zwangerschapsvervanging is toch maar tijdelijk, en de bibliotheekmedewerker is weer weekendwerk, maar dat betaald wel goed.
ik zit nu trouwens op de selectie voor die medewerker, moeten een heel thesis schrijven over dyslexie en statistieken enzo, ben eigenlijk al 5 minuten klaar, maar iedereen is druk aan het typen, vandaar dat ik maar effe bok om te doen alsof ik nog bezig ben :D.
ik kies gewoon die uit dan die het beste betaald en de beste uren heeft,
van het labo spreken ze over min 12 euro per uur bruto, en met mooie uren (7.30-15.30) dus dat is wel heel goed uiteraard :D

Kwa kleding: idd een maatpakje en mooie pumps of laarzen (let wel dat je savonds niet verrekt van de pijn in je voeten)
Kwa haar zou ik die in een paardenstaart doen denk ik, met een mooie speld erin zodat het netjes zit, maar toch deftig en niet te truttig, pony zou ik gewoon mooi stylen :)

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 21:09

thnx voor de tips :)
Ik doe het denk ik achterin een clip in mn nek en dan mn pony indd netjes stylen :)
Duhelo: die baan in het labo betaald wel goed! En lekkere tijden, dat klinkt wel supermooi!
en SaskiaKur, ik vertrouw dat soort dingen ook niet! Moet je vaak ook eerst geld inleggen toch?

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 10:34

Heb zojuist enkele mails naar Jobs gestuurd. Ben benieuwd :)

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:32

Heb zojuist misschien wel een interessante baan gevonden wat ideaal te combineren valt met mijn school. 2 dagen van half 10 tot 1 werken als kamermeisje in een hotel. Heb even wat meer informatie gevraagd over de inhoud van de taken en natuurlijk loon maar ben wel geintresseerd. Misschien niet de ideaalste en fijnste baan maar wel het beste om te combineren.

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:34

Heb ik ook een tijdje gedaan Saskia :) 't is best wel leuk om te doen :j en als je leuke collega's hebt is het helemaal prima..

Wat je allemaal wel niet tegenkomt in die hotelkamers _O-

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:36

Werd jij toen redelijk goed betaald? :)

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:39

Zeker :) heb het een paar jaar gedaan via een schoonmaak bedrijf.. daar lag het uurloon toen ik 20 was op 8.10