Lig nu super beroerd op de bank moet straks wel even werken. Heb hooikoorts en een luchtweg infectie dus aan de zware antibiotica waar ik blijkbaar niet zo goed tegen kan...
Ik ga vanavond proberen bij te lezen en op iedereen te reageren
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

sluitingsdatum was helaas een maand geleden. Maar omdat de vacature nog online stond heb ik meteen gebeld: de vacature is nog niet vervuld, maar ze zijn al bezig met de 2e selectieronde.
ben heel benieuwd...
) Balen zeg, dat is echt geen grap!
Als iemand me een reden geeft waarom niet schrijf ik véél beter dan wanneer het een open kans is. Nu maar hopen dat dit bedrijf daar wat in ziet
politiek sluit dus wel aan (heb ook bij de gemeente gewerkt) 

Firegirl schreef:Kan juist ook een interessante combinatie zijn. Op de Universiteit Utrecht worden bijvoorbeeld wel eens analisten met affiniteit diergeneeskunde gevraagd voor onderzoeksprogramma's.
Verder zul je meer dan gemiddeld weten over werking van het lichaam/ziektes/medicijnen.
Fijne recruiter die dan aanwezig is, is Labresource.
Ik weet niet of je alleen op het lab wil staan, of een ondersteunende functie ook leuk vindt? In het laatste geval worden er vaak quality officers gevraagd.

(geintje, blij voor jullie!)
Blij voor je! En gecondoleerd.. Slecht en goed nieuws dus..
Goed bezig ladiess
Ik wil je CV best checken hoor.. Ik mail brieven altijd
kost me anders ook veel teveel postzegels en denk niet dat het meerwaarde heeft om het via de post te doen..