Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Doubtless schreef:In het gesprek aangeven dat het niet gelukt is om t uittreksel op zo'n korte termijn aan te vragen, maar dat je m mailt zodra je m in huis hebt
Oh je kan het ook digitaal aanvragen? Heb je het dan meteen of moet je dan ook alsnog wachten?
lifaya schreef:Oke, een probleempje...
Ik heb morgen mijn tweede gesprek, hiervoor moet ik een uittreksel meenemen. Ik zie dat het vrijwel onmogelijk is om dat voor elkaar te krijgen om dan nog op tijd een uittreksel in huis te hebben... Ik was gisterenochtend gebeld dat ik dus uitgenodigd was voor een tweede gesprek, maar ik heb momenteel dus ook ontzettend veel dingen aan mijn hoofd door een heerlijke jaarafrekening waar je u tegen zegt en dat kon ik gisteren pas regelen omdat het net natuurlijk feestdagen waren. Daarna ben ik meteen naar werk gegaan tot 9 uur. Ik heb dus helemaal geen tijd gehad om dit te regelen.
Iemand met een tip? Of is er nog een andere mogelijkheid?
milatje schreef:Even een vraag, niet helemaal gericht op het werk zoeken maar omdat hier toch mensen zitten met wat werkervaring. Heeft iemand ervaring met het schrijven van een ontslagbrief? Ik wil in PB wel wat nadere toelichting geven op de situatie gezien er meer is voor gevallen.
Fangio schreef:milatje schreef:Even een vraag, niet helemaal gericht op het werk zoeken maar omdat hier toch mensen zitten met wat werkervaring. Heeft iemand ervaring met het schrijven van een ontslagbrief? Ik wil in PB wel wat nadere toelichting geven op de situatie gezien er meer is voor gevallen.
Ik heb toen deze link gebruikt, ik denk dat je dan de meeste dingen wel mee hebt =)
http://www.carrieretijger.nl/functioner ... tslagbrief
@ Lifaya, daar heb ik geen ervaring mee, ik zou gewoon vermelden dat je hem niet op die korte tijd hebt kunnen regelen dan =)
Dimple schreef:Yonne, 2 weken vrij nu?
Dimple schreef:Percy, wat goed zeg! Jij gaat snel meid!![]()
Yonne, 2 weken vrij nu?
Djeenie, grootse plannen brengen je vast ver! Je moet het durven en met een goede uitwerking en voorbereiding dan heb je een mooie toekomst voor je. Je kunt gaan zitten afwachten, maar ook zorgen dat het geluk jouw kant op komt. Succes!
Eros, hoe ging het??
Fire, ik ga zo naar de vacature kijken, lief dat je aan me denkt!![]()
Ik ben ook wel eens benaderd via Monsterboard dat ze mijn CV hadden gevonden. Dus wel de moeite waard.
Lifaya, was jij degene met die hoge gas/electra rekening?
Doubt, hoe gaat het bij jou??
Milatje, PB maar als je wilt!![]()
Werd tijdens het eten nog gebeld door Stadran (je weet welk uitzendbureau ik bedoel) over een brief die ik had geschreven voor een functie. Betreft een fulltime tijdelijke functie tot het einde van het jaar.
Ze wilde wat meer weten, maar wilde me ook direct voorstellen omdat de werkgever volgende week gesprekken wil voeren. Zij kan alleen morgen niet en daarna is ze ook weg. (waarom belt ze me dan vraag ik me af.............)
Ze twijfelt of ik 40 uur wel aan kan. Daar heb ik vreselijk om heen gekletst. Maar laten we heel eerlijk wezen, dat lijkt me ook geen feestje, maar ik heb weinig keuze en daarbij is het tijdelijk. Dat is heel wat beter vol te houden dan een baan accepteren waar je altijd 40 uur in moet werken. Bedrijf verhuisd van Haarlem naar Madrid (mag ik mee???) dus alles loopt af.
Supermarkt is ook fulltime, maar wel erg in de buurt. En als ze me eenmaal hebben gezien........bieden ze me vast een baan aan en accepteren ze 32 uur ook wel![]()
![]()
'hoop ik' .............