Een 7 voor Eng, Wis en Ned, jeumig ö. Ik zou het halen, maar lijkt mij toch voor een stuk of wat kinderen een pittige eis!
Ik ga zo huiswerk maken en leren. Over een paar uurtjes wordt de pony van een oud stalgenootje weer gebracht, dus dan ga ik naar stal. Verder heb ik niet echt plannen. Ohja, vandaag ook nog even werken!
Vraagje, weet iemand van jullie toevallig hoe die goedkope dekjes heten (van welk merk, waar ik ze kan vinden evt)? Ik bedoel die hele dunne met kleine ruitjes.
Hanne, gefeliciteerd! Gerbrich, sorry, ik heb geen idee. Ilse, ik ben nog niet buiten geweest, maar ik kijk er niet naar uit Ik ga dit weekend niet zo veel doen, alleen vandaag paardrijden. En een beetje uitrusten na de toetsweek.
Zowee, een zeven is wel heel hoog! Hier is het voor die vakken volgens mij niet eens nodig een voldoende te staan, als je maar compensatie hebt.
Myrthe64
Geplaatst: 29-11-14 10:14
Ik moet vandaag heel veel doen.. Al mn huiswerk, leren voor 3 SO's, surprise afmaken. En dan om 4 uur bij de de paarden zijn, dan even snel naar huis en omkleden en dan om 8 uur moet ik naar de kennismakingsavond van de nieuwe stal van de paarden! Dan misschien daarna nog mn huiswerk doen en surprise afmaken..
Morgen moet ik om 10 uur al weg van huis. Dan gaan we naar mn opa en oma sinterklaas vieren en surprises doen. Dus dan kan ik de hele dag niet leren, maar maandag hebben we 3 SO's..
Balen! Dat is niet echt een prettig rooster! Wij hebben op woensdag 1-7 met blokuur GRIEKS. Dat is ook echt ***
Ah dat is k*t!
Wij hebben dit jaar een lerares, die is ziek en hebben we maar 1 les van gehad. Toen kregen we een invaller die was heel leuk en je mocht altijd eerder weg enzo! Van haar had ik best een blokuur gewild! Maar nu hebben we een nieuwe leraar Bolognesi (spaghetti bolognese ) en die krijgen we vanaf maandag.. Hoop echt dat hij leuk is want anders is dat blokuur echt een ramp..
Ik ben nog net niet doodgevroren haha grapje Mijm rooster is: 1-6 2-7 1-7 1-7 1-6 niet echt een fijn rooster maar het gaat grrr ik moet nu wiskunde gaan leren
Pacific
Geplaatst: 29-11-14 14:21
Ik ben net weer klaar met alle verslagen en projectjes en dingen, gelukkig . Deze week heerlijk rustig. Ga ik lekker van genieten, want we gaan beginnen met het oppakken van mijn pony na twee maanden vakantie! Ik ga haar tuig passen (ik zal een foto plaatsen!), we gaan weer met de commando's bezig, wellicht al met lange teugelen... Maar vooral lekker rustig aan! Enenen één van mijn stalgenootjes is sinds vandaag weer terug dus dat is hartstikke gezellig
Laatst bijgewerkt door Pacific op 29-11-14 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt