Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suus__ schreef:@ Liesje, haha! Dankjewel!! Ik heb er veel zin in maar ook wat spanning (raak gespannen als er mensen mee kijken), noujaaaa we zullen zien
Warboel schreef:Ja, waar wij reden zit best een grote rotonde en daar liet ik 'm echt zo hard afslaan, dat de auto heel ver naar voren schokteKreeg 'm ook niet meer aan, dus de hele stad stond toeterend achter me haha. Kan er nu wel om lachen. Toen echt niet
Ik was bóos! Wij hebben op school elke keer doorlopende projecten, elk kwartaal 2. En als er dan 1 klaar is begint de week erop een nieuwe. Dus als ik wacht tot het belangrijke op school klaar is, heb ik over een jaar m'n theorie examen nog niet
Dus heb 'm er nu maar tussen gepropt. Eigenlijk zou ik 10 & 11 februari kwartaal presentaties hebben, en 12 februari theorie. Maar nu zijn de kwartaal presentaties morgen en overmorgen. Extra stress, maar wel fijner voor m'n theorie examen. Elk nadeel heeft z'n voordeel
Liesjeloef schreef:Suus__ schreef:@ Liesje, haha! Dankjewel!! Ik heb er veel zin in maar ook wat spanning (raak gespannen als er mensen mee kijken), noujaaaa we zullen zien
Ik had dat ook, maar vooral toen er niet meer gepraat werd door de instructrice.. Ga je toch aan jezelf twijfelen.. Belangrijk om je goed te voelen bij een instructeur/instructrice, dan wordt je vanzelf losser in je doen en laten.
Warboel schreef:Oh Suus ik heb dat ook zoo erg he met thuis brengenheb het een keer tegen m'n instructeur gezegd en nou is 'ie zo lief om me meestal zo in te plannen dat het niet hoeft
als ik zelf een tijd mag kiezen doe ik ook meestal als eerste, laatste óf ik gok wanneer hij pauze heeft zodat ik daarvoor of erna kan
best stom eigenlijk
Safiera schreef:Oh dat had ik ook toen ik in onze benzineauto ging rijden! Ook altijd diesel gelest.
Ik had echt zoiets van, jullie hebben me iets geleerd maar niet autorijden![]()
Had in het begin ook echt het gevoel dat ik alleen bezig was die stomme auto vooruit & weg te krijgen, en dat alles wat ik geleerd had aan kijken er niet meer van kwam
Is allemaal goed gekomen trouwensGewoon heel veel doen!