Oo abdomen hebben wij nog niet eens allemaal gehad. Hebben de nieren. Aorta en de vena cava, vena porta en de vena hepatica gehad. Niet echt veel dus. Volgend jaar gaat het tempo met echo gelukkig om hoog.
We hadden bij rd. Enkel, knie+patella, heup, bekken, LWK, Thorax, schouder met die 15º craniocaudale ingeschoten bundel, de normale schouder, elleboog, pols en de vingers.
Bij ng had ik long perfusie en ventilatie onderzoek. De moelijkste van degene die we hebben geoefend. Veder hadden we nieren (reno en cinthigram) WB en osteomeletitis.
Voor rt moesten we een Ct maken en daarna een plan verbeteren van een 4 of 3 velden techniek. Maar je mocht ee ook 8 velden van maken. Wat bij de cervix het handigste uit kwam. Daar weet ik even niet meer welke dingme we hebben gedaan veder. Ieder geval alleen ct protocol bekken gebied en hoofd gebied.
Wat heb jij allemaal gehad?
Sem_ het valt best mee hoor. Zelfde als de Latijnse benamingen enzo. Aan het beging is het hokus spokus naar nu ga ik de logica er van in zien

Edit: reno grafie is makkelijk juist. Vind ik. Lekker om in te stellen op de camera en de berekening maken erna en de grafiek zijn ook te doen. Hoopte namlijk echt op dat onderzoek bij mijn praktijk