Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben trouwens aangenomen !

. Heb ik alleen een klein vraagje, wat doen jullie in hemelsnaam aan met de temperaturen van de aankomende twee weken? 34 graden donderdag? Schiet mij maar lek haha, dan hou ik mijn spijkerbroek niet aan. Maar wat dan wel.. Een korte broek is wel weer erg kort lijkt mij.. Vind het een lastig dingetje, vooral omdat het in mijn klas altijd nog zo'n 5 graden warmer is als buiten

altijd leuk! En dat zo last minute. Lekker genoten dus?
ik begreep van een vriendin die er toevallig nu dit jaar zit dat het flink aanpoten en veel verantwoordelijkheid is, maar dat het wel erg gezellig is met een fijne sfeer.
paard ook geblesseerd dus nog beetje aan denken wat met tijd ga doen.
Maar ik heb het ook makkelijk met een paard dat niet van mij is, dus ik kan vrij makkelijk een tijdje weg, dan krijgt paard gewoon alle liefde van de eigenaresse en andere verzorgster. Nu is deze vakantie ook wel bijzonder, na 2 jaar voorbereiden zit ik volgende maand 3,5 week in Japan. Dan vliegt de vakantie wel voorbij, 3 dagen nadat ik terug ben mag ik alweer beginnen.
.
Heb zelf een hele fijne rugzak, ga denk ik in eerste instantie proberen of ik die niet voor dit doeleinde kan recyclen. Of hebben anderen daar slechte ervaringen mee? Goof schreef:Pff altijd leuk om na de laatste rapportvergadering ouders te bellen dat hun kind het net niet gehaald heeft en een niveautje terug moet.
Ik wordt altijd zo pischagerijnig van die gesprekken, die zijn zo vervelend.
Jullie ook? herkenbaar?