[Info] Stage uitwissel topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Stage uitwissel topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:54

Ik heb dit jaar stage gelopen bij een Natural Horsemanship training & pensionstal, die hun eigen trainingsysteem ontwikkeld hebben en daar ook les in geven. Hele gezellige, rustige sfeer en mensen die bereid zijn je veel te leren als je wilt. www.scottishhorsehelp.co.uk

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 16:13

Ik zoek iets in de kinder- en jeugdpsychiatrie, omgeving Den Haag/Leiden/Rotterdam/Gouda/Amsterdam
Gaat om een masterstage voor klinische neuropsychologie in de richting kinderen :) 6-9 maanden.
Kan evt. een goed woordje doen voor een scriptiestage in dezelfde richting ;)

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 18:52

Ik ben opzoek naar een paardenbedrijf, iets waar ik ook degelijk met paarden kan doen
(zoals rijden,grondwerk,longeren) stalwerk hoort er bij en dat vind ik ook niet erg om te doen.
graag een bedrijf die stagiaires aannemen om ze wat te leren en niet het extra iets om het zware werk
maar te doen, heb all mijn hele leven ervaring met paarden, en ben niet bang voor een paard dat lelijk naar je doet
of eens hapt of bijt, of een paar flinke bokken geeft, ik doe paardenhouderij.

Intern wil ik zeker overwegen als het een bedrijf is waar ik veel van kan leren op paardengebied.
als je iets hebt wat iets voor mij is, pb me maar :)

het moet een Aequor aangesloten bedrijf zijn

mvg.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 19:22

_Miistral_ schreef:
Ik ben opzoek naar een paardenbedrijf, iets waar ik ook degelijk met paarden kan doen
(zoals rijden,grondwerk,longeren) stalwerk hoort er bij en dat vind ik ook niet erg om te doen.
graag een bedrijf die stagiaires aannemen om ze wat te leren en niet het extra iets om het zware werk
maar te doen, heb all mijn hele leven ervaring met paarden, en ben niet bang voor een paard dat lelijk naar je doet

Intern wil ik zeker overwegen als het een bedrijf is waar ik veel van kan leren op paardengebied.

mvg.

In welke plaats zoek je?

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-10 19:31

xx_Horsiex schreef:
_Miistral_ schreef:

mvg.

In welke plaats zoek je?

Als het intern kan vind ik dat niet erg (in nederland) ik woon zelf ik haarlem (Noord Holland) het is voor 2 dagen in de week (als het intern is dat ik er dan zondagavond ben, en maandag dinsdag daar ben, en dinsdag avond weer weg ga

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:19

Misschien kan je eens kijken bij Renstal Waterland, in Velsen-Zuid? Ik heb daar 5 weken stage gelopen en veel werk met de paarden kunnen doen- varierend van dressuurmatig rijden tot meerijden in de rentraining. Het enige is dat je lengte/ vooral gewicht geschikt moeten zijn, maar daarvoor kan je contact op nemen met ze. Ik weet niet of intern mogelijk is op het moment vanwege verbouwingen. Meer informatie:

http://diensten.marktplaats.nl/dieren-p ... ijden.html

Natuurlijk is de basis het stalwerk, maar dat is meer dan alleen maar mesten. Iedere ochtend de paarden medicijnen geven, gezondheid checken, temperaturen, voeren, sommige medische problemen alternatief behandelen. Smiddags heb je zo'n 6 vlasstallen te mesten en ruim je het terrein op. Doorgaans heb je daarna (of soms sochtends tussen het voeren en het mesten in) nog tijd over om paarden beweging te geven- dat kan zijn longeren, lange lijnen, of dressuurmatig rijden in de bak indien dat kan.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 12:27

Weet iemand een leuke maatschappelijke stage voor mijn broertje?
Hij zit in 3 havo, en is 14 jaar. Hij wil graag niet iets met ouderen (bejaardentehuis) of kinderen, maar meer iets in de richting van plantsoenendienst, of iets anders.
Hij moet 30 uur stage lopen.

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 13:55

Omdat ik gister mijn HBO dier en veehouderij opleiding heb beëindigd en begin aan een mbo bol opleiding Paraveterinair, ben ik heel hard op zoek naar een stageplek!

Ik doe de opleiding Paraveterinair verkort, vanwege mijn havo diploma.
Nu ben ik opzoek naar een stageplek. De bedoeling is dat je dieren geboren kunt zien worden. Mijn voorkeur gaat nátuurlijk uit naar een paardenopfok, bedrijf met fokmerries etc :D. Maar ik ben overal toe bereid!
Het zou wel fijn zijn als het redelijk bereikbaar is met het openbaar vervoer, en het liefst niet meer dan een uur reizen vanaf Zoetermeer.. Aangezien ik mijn ov van het HBO weer moet inleveren omdat ik nog geen 18 ben.

Het gaat om de donderdag en vrijdag gedurende 2 blokken (t/m 10 april), met af en toe een hele stageweek. Het 3e blok vanaf 11 april gaat het om een blokstage van 9/10 weken.

Dus als iemand iets weet, ik hoor het graag!

Mvg

bonzwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:42

Jill_ schreef:
Omdat ik gister mijn HBO dier en veehouderij opleiding heb beëindigd en begin aan een mbo bol opleiding Paraveterinair, ben ik heel hard op zoek naar een stageplek!

Ik doe de opleiding Paraveterinair verkort, vanwege mijn havo diploma.
Nu ben ik opzoek naar een stageplek. De bedoeling is dat je dieren geboren kunt zien worden. Mijn voorkeur gaat nátuurlijk uit naar een paardenopfok, bedrijf met fokmerries etc :D. Maar ik ben overal toe bereid!
Het zou wel fijn zijn als het redelijk bereikbaar is met het openbaar vervoer, en het liefst niet meer dan een uur reizen vanaf Zoetermeer.. Aangezien ik mijn ov van het HBO weer moet inleveren omdat ik nog geen 18 ben.

Het gaat om de donderdag en vrijdag gedurende 2 blokken (t/m 10 april), met af en toe een hele stageweek. Het 3e blok vanaf 11 april gaat het om een blokstage van 9/10 weken.

Dus als iemand iets weet, ik hoor het graag!

Mvg

Paarden geboren zien worden moet je als het goed is nog eventjes wachten :D

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 14:51

Haha dat begrijp ik, maar aangezien de stage tot eind juni moet gaan duren :)

bonzwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:11

Je kunt hier evengoed wel komen kijken we worden rond 3 juni 3 veulens geboren :D

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 15:24

Bedankt voor het aanbod! Maar op mijn stal kan ik dat ook zien, maar dat is helaas geen stageplek! Ik heb het er vooral bijvermeld omdat dat aspect verplicht aanwezig moet zijn op de stageplek, en ik daarom niet bij een normale dressuurstal oid stage kan lopen! (tenzij ze daar bijvoorbeeld ook schapen hebben die moeten lammeren oid :)!)

bonzwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 20:21

Jill_ schreef:
Bedankt voor het aanbod! Maar op mijn stal kan ik dat ook zien, maar dat is helaas geen stageplek! Ik heb het er vooral bijvermeld omdat dat aspect verplicht aanwezig moet zijn op de stageplek, en ik daarom niet bij een normale dressuurstal oid stage kan lopen! (tenzij ze daar bijvoorbeeld ook schapen hebben die moeten lammeren oid :)!)

Wij zijn wel een stage bedrijf maar hebben geen andere dieren dan paarden

FairLady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:34

bij mij op stal is de stal ruiter op zoek naar een stagaire. intern is helaas niet mogelijk maar paard meenemen wel. ook mee met eigen paard op wedstrijd.

de dagelijkse bezigheden zijn:
uitmesten
rijden
longeren
op- en afzadelen
binnen en buiten zetten
en alle andere werkzaamheden

voor meer informatie kan je kijken op

http://www.stalsaskiameijer.nl/

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 19:48

Als iemand nog een leuke stage weet in de paarden omgeving wijchen (bij nijmegen)

Het is voor maatschappelijk stage en is 40 uur. :)

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 20:48

Ik ben nog op zoek naar een maatschappelijke stage omgeving Baarn, zit in 3HAVO. :)

Volgens mij moet ik 10 uur stage lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 21:18

Ik zoek een BBL stageplek, het liefst in de omgeving van Arnhem.. maar evt. zou intern ook wel een optie zijn in overleg. (zwaar) stalwerk etc. heb ik allemaal geen problemen mee, maar zou wel graag het liefst ook met paarden bezig zijn.
Ik zit overigens in het 2e jaar van mijn paardenhouderij & management opleiding niveau 4. :)

xNadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 22:54

lovehorses4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 14:52

Ik ben opzoek naar een stageplek. Ik zit nu in het basisjaar Mederwerker Maatschappelijke Zorg/Pedagogisch Werker niveau 3. Ik zoek een stage in de gehandicaptenzorg.
Ik doe een BOl opleiding. We moeten op maandag en dinsdag stage lopen, 16 uur per week. De stage valt in de periode van 31 januari tot 1 juli 2011. Instelling die ik benaderd heb zijn Orion, Pameijer, Gemiva, de Compaan, Mytylschool de Brug en ASVZ. Allemaal in Rotterdam en omgeving. Weet iemand nog een mogelijkheid???

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:07

Rivierduinen heeft ook afdelingen voor (licht) verstandelijk gehandicapten :)
En de Bruggen ook geloof ik!

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:11

Ik weet voor iemand die bezig is met een paardenopleiding een leuke stage plek in australie.
De stage plek vind plaats bij nederlandse mensen welke 3jaar geleden zijn geemigreerd met alle paarden (8) naar australie.
Ook backpackers zijn er welkom. Ik kan hier enorm veel neer gaan typen maar wanneer je geinteresseerd bent graag een PB'tje.

noaspassage

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 15:20

Noa`s Passage zoek jij een stageplek in lelystad?

Wij zijn opzoek naar een stagiaire die affiniteit heeft met paarden en de wil om zich verder te ontwikkelen. Werkzaamheden bestaan uit stalwerk paarden verzorgen rijden/ trainen zadelmakmaken.
Paard meenemen kan natuurlijk in overleg.
Ik heb Deurne gedaan dus weet wat een stagaire zoekt in een stage plek.

Met Vriendelijke Groet,

www.noaspassage.nl

naomi4394

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-10 21:58

xLoki schreef:
Ik ben nog op zoek naar een maatschappelijke stage omgeving Baarn, zit in 3HAVO. :)

Volgens mij moet ik 10 uur stage lopen.

weesp is zeker te ver weg voor je..

Evenstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 00:42

Stage gezocht, in kapsalon !!!

Voor een leuke, vlotte en creatieve meid van 21 jaar, 2e jaars MBO (BOL, niveau-4) die de opleiding Creative Hair doet, in een leuke KOC gecertificeerde kapsalon.

Omgeving: Den Haag / Delft
Stage-dagen: donderdag en vrijdag, bereid op zaterdag als werkneemster te werken.

Periode december 2010 - juni 2011

Voor meer informatie en voor een CV, graag een PB.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-10 00:58

hoihoi!
een vriendin en ik zoeken een schapenstage voor week 7 8 of 9 2011, we moeten 10 dagen , liefst achter elkaar en intern!
veel bedrijven zijn of dan al klaar met lammeren of moeten nog beginnen en dan zijn we te vroeg, we zijn echt hopeloos we hebben echt al heel veel gebeld, kan iemand mij helpen?
groetjes!