Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Miistral_ schreef:Ik ben opzoek naar een paardenbedrijf, iets waar ik ook degelijk met paarden kan doen
(zoals rijden,grondwerk,longeren) stalwerk hoort er bij en dat vind ik ook niet erg om te doen.
graag een bedrijf die stagiaires aannemen om ze wat te leren en niet het extra iets om het zware werk
maar te doen, heb all mijn hele leven ervaring met paarden, en ben niet bang voor een paard dat lelijk naar je doet
of eens hapt of bijt, of een paar flinke bokken geeft, ik doe paardenhouderij.
Intern wil ik zeker overwegen als het een bedrijf is waar ik veel van kan leren op paardengebied.
als je iets hebt wat iets voor mij is, pb me maar![]()
het moet een Aequor aangesloten bedrijf zijn
mvg.
xx_Horsiex schreef:_Miistral_ schreef:Ik ben opzoek naar een paardenbedrijf, iets waar ik ook degelijk met paarden kan doen
(zoals rijden,grondwerk,longeren) stalwerk hoort er bij en dat vind ik ook niet erg om te doen.
graag een bedrijf die stagiaires aannemen om ze wat te leren en niet het extra iets om het zware werk
maar te doen, heb all mijn hele leven ervaring met paarden, en ben niet bang voor een paard dat lelijk naar je doet
of eens hapt of bijt, of een paar flinke bokken geeft, ik doe paardenhouderij.
Intern wil ik zeker overwegen als het een bedrijf is waar ik veel van kan leren op paardengebied.
als je iets hebt wat iets voor mij is, pb me maar![]()
het moet een Aequor aangesloten bedrijf zijn
mvg.
In welke plaats zoek je?
Jill_ schreef:Omdat ik gister mijn HBO dier en veehouderij opleiding heb beëindigd en begin aan een mbo bol opleiding Paraveterinair, ben ik heel hard op zoek naar een stageplek!
Ik doe de opleiding Paraveterinair verkort, vanwege mijn havo diploma.
Nu ben ik opzoek naar een stageplek. De bedoeling is dat je dieren geboren kunt zien worden. Mijn voorkeur gaat nátuurlijk uit naar een paardenopfok, bedrijf met fokmerries etc. Maar ik ben overal toe bereid!
Het zou wel fijn zijn als het redelijk bereikbaar is met het openbaar vervoer, en het liefst niet meer dan een uur reizen vanaf Zoetermeer.. Aangezien ik mijn ov van het HBO weer moet inleveren omdat ik nog geen 18 ben.
Het gaat om de donderdag en vrijdag gedurende 2 blokken (t/m 10 april), met af en toe een hele stageweek. Het 3e blok vanaf 11 april gaat het om een blokstage van 9/10 weken.
Dus als iemand iets weet, ik hoor het graag!
Mvg
Jill_ schreef:Bedankt voor het aanbod! Maar op mijn stal kan ik dat ook zien, maar dat is helaas geen stageplek! Ik heb het er vooral bijvermeld omdat dat aspect verplicht aanwezig moet zijn op de stageplek, en ik daarom niet bij een normale dressuurstal oid stage kan lopen! (tenzij ze daar bijvoorbeeld ook schapen hebben die moeten lammeren oid!)