Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

fury_berber schreef:Volgens mij gaan er ook geen punten vanaf, idd alleen als er staat "geef in 2 decimalen nauwkeurig".
Bij scheikunde en natuurkunde moet ik daar écht op gaan letten! Op SE's is dat nooit fout gerekend geloof ik..
Heb net alles weer over genetica & DNA geleerd..
En nu nog wat Engels lezen, vrolijk doen en een goed cijfer halen! (Of niet Shannie)
*help*
haha
whaha
aux schreef:Lees jij gewoon een boek?
Ben ik nu wel mee bezig.. maar ben benieuwd hoe andere mensen dat doen...

Om er in te komen. wreen schreef:Ik heb eigenlijk niet zo veel voor Engels gedaan. Gister en vandaag wat teksten&opgaven uit de Examenbundel gedaan.

Maargoed, zorg gewoon dat ik vrolijk ben! hahahaa
wreen schreef:Is Engels je 'zwakke' punt? Ik sta een 7,6. Heb eigenlijk geen moeite met Engels. Dus vandaar heb ik er ook niet zo veel aan gedaan.
wreen schreef:Is Engels je 'zwakke' punt? Ik sta een 7,6. Heb eigenlijk geen moeite met Engels. Dus vandaar heb ik er ook niet zo veel aan gedaan.
En ik mag toch een onvoldoende buiten mn profiel staan dus het boeit me niet zoveel
Als ik maar slaag
Dat is voor mij echt het belangrijkst aangezien vwo eigenlijk iets te hoog gegrepen is voor mij... 
) en ondertussen ook wat engels lezen. En daarna ga ik ook maar eens richting de gymzalen fietsen