Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Er kon nl maar één leerling blijven, maar het is wel flink balen. Hoop dat ze het daar naar haar zin krijgt. Maar dan is er bij ons weer een paardenmeisje minder... Zondag afscheidsbuitenrit in Kootwijkerbroek, altijd leuk!
maar hij had ook nog goede tips voor de sollicitatie.

ik weet wel dat ze al drie wekenbezig zijn met gesprekken en er maar vier opleidings plaatsen zijn.
Roos_s schreef:ow is dat misschien marleen?? hoorde al wel via mn vader dat ze naar winterswijk kwam... Is idd een paardenmeisje ja dus zou dr moeten zijn
wanneer heb je gesprek dekoezegtboe?

Wat apart zeg dat ze dat zo zeiden tegen je! Ben benieuwd.

Ik zelf vind de wat kleinere ingrepen het leukst, zoals bij de KNO of Plastische. 
Marloes_R schreef:He, ik ontdek nu pas dit topic!
Ik ben operatie-assistent, nu alweer 5 jaar klaar (goh, waar blijft de tijd??), opgeleid in het Erasmus MC. En nu werk ik alweer ruim 4 jaar in Roermond, een klein maar supergezellig ziekenhuis!
Ik ga eens even dit topic lekker lezen, leuk zeg, allemaal collega's
Kiovili schreef:Super dekoezegtboe! Denk je dat je de anesthesie ook leuk vind?Wat apart zeg dat ze dat zo zeiden tegen je! Ben benieuwd.
En Sjuulie wat goed joh! Dan gaat het wel erg lekker toch?![]()
Ik moet het werk nu even neerleggen.. Morgen ga ik zelf onder het mes.![]()
Werken gaat wel goed verder. Evaluatie gehad en die was goed. Mag ook beginnen met assisteren/instrumenteren bij KNO (de wat onsterielere ingrepen).

) of gewoon wat informeler, een motiverende brief in 'normaal' Nederlands?