Hier gaat het meeste online door. Ik kan redelijk doorwerken, alleen interviews en mijn testfase gaan helaas even niet lukken, maar de gesprekken met m'n coach kunnen gelukkig gewoon online gevoerd worden.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tussen het behandelen door heb ik echt even geen energie en motivatie over om aan mijn proposal te werken.
Hoe oud is je paard? Bubblewrap schreef:Eelmo, nooohHoe oud is je paard?
harriehoef schreef:Ik vraag mij dus ook af, zouden ze daar rekening mee houden in de beoordeling? Niemand kan er tenslotte wat aan doen dat er op een andere manier data verzameld moet worden. Wij kiezen niet voor die wijze als eerste optie... Zou dat ook meegenomen worden in de beoordeling of komt er dan alsnog een bak commentaar op? Ik heb dit nog niet gehoord vanuit school....
Het is wel een pittige periode om dit te doen. Vooral omdat je ook afhankelijk bent van anderen. Gelukkig verder geen herkansingen oid.
Dat je weet welke consequenties het niet kunnen uitvoeren van methode x, heeft voor je onderzoek. En welke positieve effecten je nieuwe methode heeft. Ook belangrijk 
Bubblewrap schreef:harriehoef schreef:Ik vraag mij dus ook af, zouden ze daar rekening mee houden in de beoordeling? Niemand kan er tenslotte wat aan doen dat er op een andere manier data verzameld moet worden. Wij kiezen niet voor die wijze als eerste optie... Zou dat ook meegenomen worden in de beoordeling of komt er dan alsnog een bak commentaar op? Ik heb dit nog niet gehoord vanuit school....
Het is wel een pittige periode om dit te doen. Vooral omdat je ook afhankelijk bent van anderen. Gelukkig verder geen herkansingen oid.
In ieder geval je eigen onderzoek goed afkraken in de discussie. Dan zien de 1e en 2e lezer dat je begrijpt hoe het uitvoeren van onderzoek werktDat je weet welke consequenties het niet kunnen uitvoeren van methode x, heeft voor je onderzoek. En welke positieve effecten je nieuwe methode heeft. Ook belangrijk
Althans, dat heb ik de afgelopen 3 jaar steeds bij mijn opleiding gehoord. Ik weet niet hoe ze er bij andere opleidingen over denken. Vooral omdat dit een uitzonderlijk geval is.
Placebo schreef:Ik heb nog geen nieuws vanuit mijn opleiding hoe ze alles gaan opvangen. Ben ondertussen wel druk bezig met mijn enquête verspreiden via social media, dus dat gaat wel gewoon door. Dat scheelt weer.
Felien_Kyra schreef:Hello!
Wat vervelend dat bij een aantal de scriptie er echt van op achteruit gaat of de snelheid er van..... Lijkt me dat daar rekening mee wordt gehouden.
Vanuit hier ook even een update. Voor het virus werd de combinatie werk en school me wel erg veel. Daarom gaat mijn afstuderen sowieso uitgesteld worden. Samen met de docent een plan gemaakt om het in november af te hebben ipv in juni. Had het uiteraard liever in juni af gehad maar soms moet je ook even een stapje terug doen
begonnen met het aanpassen van mijn methode.
) En nu nog even goed de theorie in duiken van kwantitatief onderzoek doen, want ik heb helaas wat dingetjes door elkaar heen gehaald. Wij hebben eigenlijk 31 maart onze eerste deadline, maar er is nog steeds niets bekend of ze deze opschuiven of wat dan ook.