lieveli schreef:Onali schreef:Puur natuur als in naakt?
Tja waarom niet, zo word je tenslotte ook geboren. Mooi idee eigenlijk wel
Nee zonder make up.
Aah, dan loop ik dus al mn hele leven puur natuur rond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:ja sorry ik had gereageerd maar gezien de reacties in het topic hier dat er mensen het topic willen overnemen en TS wil "wegjagen" had ik die meteen weer verwijderd, maar ik wil de vraag wel beantwoorden hoor. Als dat tenminste ook mag van de rest van de gebruikers.
Ik ga je vraag even doorlezen, reageer ik er zo op.
Polly schreef:ja sorry ik had gereageerd maar gezien de reacties in het topic hier dat er mensen het topic willen overnemen en TS wil "wegjagen" had ik die meteen weer verwijderd, maar ik wil de vraag wel beantwoorden hoor. Als dat tenminste ook mag van de rest van de gebruikers.
Anoniem schreef:Dit dus inderdaad, enorm jammer dat ze dit zelf, blijkbaar, niet in de gaten heeftPolly schreef:ja sorry ik had gereageerd maar gezien de reacties in het topic hier dat er mensen het topic willen overnemen en TS wil "wegjagen" had ik die meteen weer verwijderd, maar ik wil de vraag wel beantwoorden hoor. Als dat tenminste ook mag van de rest van de gebruikers.
Polly, sorry maar ik vind jouw houding allerminst mod-waardig.
In dit topic zit je als gebruiker, maar dan nog zeg.
En net als ik op elke andere gebruiker zou doen, heb ik getemd.
Anoniem schreef:Polly schreef:ja sorry ik had gereageerd maar gezien de reacties in het topic hier dat er mensen het topic willen overnemen en TS wil "wegjagen" had ik die meteen weer verwijderd, maar ik wil de vraag wel beantwoorden hoor. Als dat tenminste ook mag van de rest van de gebruikers.
Polly, sorry maar ik vind jouw houding allerminst mod-waardig.
In dit topic zit je als gebruiker, maar dan nog zeg.
En net als ik op elke andere gebruiker zou doen, heb ik getemd.
Shanna schreef:Het is aan TS zelf om te bepalen of ze terug komt in dit topic of niet. Naast TS zijn er wellicht ook anderen die vragen kunnen beantwoorden, en dat staat anderen natuurlijk ook vrij om te doen!
Ik wil jullie dan ook verzoeken om de reacties en discussie die enkel gaan over het al dan niet vertrekken van TS uit dit topic te staken, zodat we gewoon ontopic verder kunnen gaan.
benangelique schreef:Tica, misschien kan je dit per pb doen?
Wat ik me bedacht. Eigenlijk is het gek dat we iemand die dood is er mooi uit willen laten zien. Dus met dichte mond, met dichte ogen, zonder nare luchtjes. Waar komt dat vandaan?
Shanna schreef:Het is aan TS zelf om te bepalen of ze terug komt in dit topic of niet. Naast TS zijn er wellicht ook anderen die vragen kunnen beantwoorden, en dat staat anderen natuurlijk ook vrij om te doen!
Anoniem schreef:benangelique schreef:Tica, misschien kan je dit per pb doen?
Wat ik me bedacht. Eigenlijk is het gek dat we iemand die dood is er mooi uit willen laten zien. Dus met dichte mond, met dichte ogen, zonder nare luchtjes. Waar komt dat vandaan?
Nee.
Ik wil graag vragen stellen aan de TS, over haar werk.
Waar het topic over gaat.