8nnemiek schreef:Ja verootje, wij zijn ook aan het kijken om wat extra in te leggen. En dan hopen dat het niet nog veel verder zakt.
En je hebt pensioen en pensioen.. de ene gaat achter de geraniums zitten wegkwijnen, de ander heeft het drukker dan ooit met hobby’s en vrijwilligerswerk en familiebezoekjes en vakanties. Wij horen later ook absoluut bij die laatste![]()
Houdbare producten inslaan is ook een goede tip![]()
Ik heb zelf vorige week nog bij Stockon nog een bestelling gedaan, ook nog eens met 10 euro korting. Voor 25 euro aan producten en ik betaalde €12,70. Vooral potjes groente en tomatenpurree enzo, en dat is leuk shoppen zo!
Stel dat iemand nog geen stockon gebruikt en het ook wil proberen, dan mogen jullie mijn kortingscode wel gebruiken: ANNEMIEK227726 Dan krijg je 3x 10 euro korting.
Maar ik koop ook vaak grote hoeveelheden in als producten in de actie zijn, dat is nog veel voordeliger dan die 3% BTW.
En je hebt mensen die gewoon vanalles doen. Mijn vader heeft veel hobby’s, mega tuin, sport 3/4x per week in de sportschool en doet vrijwilligers werk. En had dus zijn werk afgebouwd, maar nu dus weer opgebouwd.

Waar je op je 25e denkt; werken kan ik mijn hele leven nog. Denk je op je 60e misschien wel; werken kan ik alleen nu nog en straks niet meer

Maar ja, dan heb je iig vast een potje zodat je niet afhankelijk bent van wanneer je met pensioen kan.