Dan kan ik het later altijd nog aanpassen of schrappen als ik over mijn uren heen kom.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Athelas schreef:Gaan jullie eigenlijk op examenreis?![]()
Bij ons op school gaat bijna iedereen naar MallorcaIk wil absoluut niet naar Mallorca dus ik ga waarschijnlijk ergens anders heen.
. Maar dat zien we tegen die tijd wel.
Bij ons op school gaat bijna iedereen naar MallorcaIk wil absoluut niet naar Mallorca dus ik ga waarschijnlijk ergens anders heen.
En verder ga ik met mijn beste vriend een surprse.me reisje doen, maar of we dat in die periode doen weten we nog niet. 
Incroyable schreef:Ik heb de vragen ook ingevuld.
Zijn hier trouwens meer mensen die erover denken om een tussenjaar te nemen?
Dat kan het beste in de winter dus ik heb geen moment getwijfelt. Is een super goede kans om er meerdere maanden (ik wil zo'n 4 maanden gaan)op uit te gaan! Als je op school zit of werkt kan dat niet. Athelas schreef:Ik! Ikwilga naar nieuw-zeeland!Dat kan het beste in de winter dus ik heb geen moment getwijfelt. Is een super goede kans om er meerdere maanden (ik wil zo'n 4 maanden gaan)op uit te gaan! Als je op school zit of werkt kan dat niet.