Onderwijscommissies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Hier zit ik even in zak en as. Ik heb een projectje net niet gehaald, 5.3, en dat betekent dat ik pas in oktober weer verder kan als mijn stage is afgerond omdat ik die dit jaar niet meer kan herkansen. Heb de docent maar gemaild of hij over zn hart kan strijken maar ik heb er een hard hoofd in. Wil ook niet bedelen voor punten en uiteindelijk heb ik het gewoon niet goed genoeg gedaan, normaal zou ik me daar ook echt bij neerleggen, maar het gaat nu om iets wat subjectief beoordeeld wordt en ik loop er gewoon minimaal een half jaar vertraging mee op. Ik zit echt even in de stress ervan, zo stom.
idinn schreef:Wat balen zeg...
Ok.. nog een weekje en dan ben ik helemaal klaar. Als ze me een voldoende geven haha. Uiteraard vind ik nu mn verslag opeens waardeloos. Maar zal er wel bij horen
Magrathea schreef:Kun je niet vragen om een alternatieve opdracht? Specifiek gericht op de punten wat nog niet goed genoeg was? Ik weet natuurlijk niet precies hoe het vak in elkaar zit, maar zou het betekenen dat je na je stage alleen nog dat ene vak zit te doen? Dan zou je docent toch ook moeten begrijpen dat dat een beetje onzin is.