Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

voor 7 nachten. Baasje was super lief en betrokken bij kennismaking dus verwacht geen problemen. Vriend heeft er ook wel zin in en we hopen nu op een goede ervaring.
heb wel even wat extra gestofzuigd want vond het echt niet om aan te zien. En de roosters boven het raam open gedaan voor wat frisse lucht..
het zat ook overal. marleen_usar schreef:Hier is het hoogseizoen dus echt een fultime job, morgen is het een wissel dag.De westy heeft een water obsessie en drinkt zelfs het zwembad leeg.Dus ook dweilwater moet meteen weg,dus ik laat hem ieder uur uit, en ik biedt water aan en haal het ook gelijk weg.
Ik zorg 9 dagen voor een Spaanse waterhond, die bang is van water
Deze week stoppen er 2 huisbezoekadressen en daar ben ik best blij om, de ene was 19 dagen en de andere 10 dagen. Het ligt een beetje uit de richting voor mij en ik ben doodop van altijd vroeg op te staan. Nog tot en met zondag moet ik er 's morgens uit, heb vanaf dinsdag nog 15 dagen 3 paarden maar dat is gelukkig enkel 's avonds, dus kan ik eindelijk slapen na een volle maand vroeg opstaan

mijn vriend is ook helemaal gek er mee. Dit wordt een leuke week en een goede ervaring!