Alleen donderdag eventjes aanpoten met wel twéé werkcolleges
En om heel eerlijk te zijn, is het fijn om zo weer te wennen aan het studentenleven, maar ik wil ook wel heel graag echt dingen gaan leren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Alleen donderdag eventjes aanpoten met wel twéé werkcolleges
En om heel eerlijk te zijn, is het fijn om zo weer te wennen aan het studentenleven, maar ik wil ook wel heel graag echt dingen gaan leren
. Van de 30 vragen wist ik er 6 en de rest gegokt. Gelukkig was het meerkeuze. En ik ben helemaal niet slecht in wiskunde, maar heb het 7 jaar geleden voor het laatst gehad en dat was vmbo niveau.
Romanoff schreef:Klinkt ind wel super interessant !
Wel vroeg je bed uit dus
taartjee schreef:Romanoff schreef:Klinkt ind wel super interessant !
Wel vroeg je bed uit dus
Zo echt verschrikkelijk! En ik slik dus medicatie voor ADHD, maar dat kan ik niet al om half 6 innemen, want dan ben ik halverwege de dag en dan werkt het dus niet meer![]()
Het hele vroege opstaan heeft ook wel voordelen, ik heb eindelijk een normaal dag en nacht ritme![]()
Tof dat het zo leuk was theadora! Wat doe je dan zoal als begeleiding?
we hebben de activiteiten bedacht en begeleid, dus spelletjes en bowlen etc, en verder gewoon beetje in de gaten houden daf mensen niet te veel drinken, afsluiten ‘s avonds etc. Niet zo spannend dus haha.
Ik moet zeggen dat ik het allemaal ook wel erg leuk en interessant vind, dus het voelt nog niet echt als "huiswerk maken". Dat zal ongetwijfeld snel komen.
gaat om de lessen pgo van hbo v. 
Gelukkig woon ik op een kwartiertje fietsen, dus kan ik overdag gewoon naar huis donderdag.