Resistance schreef:Plot twist: mensen zijn 14 dagen op vakantie en elke dag komt er een troep bokkers allemaal eten door de brievenbus duwen.
Als dat het geval is, morgen ben ik peuterloos dus dan kan ik wel voorzien in eten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Resistance schreef:Plot twist: mensen zijn 14 dagen op vakantie en elke dag komt er een troep bokkers allemaal eten door de brievenbus duwen.
Als dat het geval is, morgen ben ik peuterloos dus dan kan ik wel voorzien in eten
Billy schreef:In mijn werk mogen we niet het huis in als de bewoner niet thuis is... ik ben nl gediplomeerd kontenwasser. Zelf toen iemand 3 weken niet gezien was, en uiteindelijk dood ip bed bleek te liggen, hebben we eerst de politie gebeld, ook al hadden we de sleutel. En nee, die dame was niet in zorg, had alleen alarmering.
Anoniem schreef:Resistance schreef:Plot twist: mensen zijn 14 dagen op vakantie en elke dag komt er een troep bokkers allemaal eten door de brievenbus duwen.
AbbyBlues schreef:Anoniem schreef:
Moet allemaal wel heel plat zijn anders kan het niet door de brievenbus
Of hapje voor hapje
AbbyBlues schreef:Anoniem schreef:
Moet allemaal wel heel plat zijn anders kan het niet door de brievenbus
Of hapje voor hapje