Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Balou_k schreef:LidyK97 schreef:Pff nou ben hartstikke ziek. Komt goed uit dit!
Zeker in het begin van het jaar niet tof!
Hebben jullie een tablet of een tablet/iPad voor de colleges? Ik heb thuis een geweldige computer staan, maar die kan natuurlijk niet mee..
. IsaCalixa schreef:Ik heb morgen mijn introductiekamp, help![]()
Vraag mij trouwens af, ik ben zelf bijna 21 (heb hiervoor een mbo opleiding gedaan), hebben jullie dat je in een klas zit met allemaal 17-jarigen? Of is dat wel een beetje gemengd? Ik hoop het wel

xDarkness schreef:Ik werk altijd met een laptop. Het is inderdaad zeulen maar ik werk veel efficienter met een laptop. Probeer al je boeken lekker als ebook te verkrijgen, dat scheelt meer zeulwerk dan alleen een laptop meenemen.
iiSunshine schreef:Ik ben zelf 17, zit in een klas van 12. Maar veel komen van het mbo, dus die zijn allemaal 20 of ouder. Ik zelf heb wel een laptop gekregen, ik had iemans gevraagd en die keek me echt aan zovan: waar hebben we een laptop voor nodig dan? Ik denk dat ik zelf het wel handig ga vinden.
Mijn SLB er zei dat mijn rooster elke week anders is. Hebben meer mensen dat?
SophieFT schreef:Ik begin morgen ook,
Van half 10 tot half 5 en daarna begint meteen de intro tijd van een roeivereniging van 5 tot 7![]()
Wij hebben woensdag een Nederlands tentamen om te kijken hoe je Nederlands is. Hiervoor hebben we onze collegekaart nodig maar de helft van de klas waaronder ik heeft die nog niet
Ik heb m ook woensdag en zaterdag m'n kaart binnen gekregen. IsaCalixa schreef:Ik heb morgen mijn introductiekamp, help![]()
Vraag mij trouwens af, ik ben zelf bijna 21 (heb hiervoor een mbo opleiding gedaan), hebben jullie dat je in een klas zit met allemaal 17-jarigen? Of is dat wel een beetje gemengd? Ik hoop het wel