Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
webster543 schreef:De archeologe die hier reageerde, zit je dan echt te vroegen in het zand??? Zoals in boeken en filmen? Lijkt mij zo gaaf!

Toffeltje schreef:webster543 schreef:De archeologe die hier reageerde, zit je dan echt te vroegen in het zand??? Zoals in boeken en filmen? Lijkt mij zo gaaf!
Het is misschien niet zo mooi als in de films, zeker niet als je in de winter in de regen tot aan je knieën in de modder staat! Maar het is zeker leuk en afwisselend werk. Ik vind het leuk dat ik kantoorwerk af kan wisselen met veldwerk. Buiten kom je op veel verschillende plekken. Van middeleeuwse stadsopgravingen tot bijvoorbeeld steentijdvindplaatsen in natuurgebieden.
Nizzie schreef:Ik ben student Ergotherapie aan de HVA.
Op het moment (hopelijk laatste) stage aan het lopen in het regulier onderwijs, waar ik me vooral richt op de kleuters
Heb nog geen idee wat ik na mijn studie wil gaan doen..
Verder geef ik in het weekend rijles aan kinderen van 7 tot ong. 12 jaar.
Grappig dat er zo veel mensen zijn die werken in de zorg hier op bokt

bobje26 schreef:Nalonyda schreef:Ik heb een diploma grafisch vormgeven, en interactief design. Helaas amper werk in te vinden... dus ik ben uitzend horeca medewerker. Kom onder andere in hotels terecht, Circustheater, ministeries, politie en grote evenementen
Huh? Er is een mega overschot aan vacatures gericht naar interaction design, ux design en design algemeen...
Toffeltje schreef:webster543 schreef:De archeologe die hier reageerde, zit je dan echt te vroegen in het zand??? Zoals in boeken en filmen? Lijkt mij zo gaaf!
Het is misschien niet zo mooi als in de films, zeker niet als je in de winter in de regen tot aan je knieën in de modder staat! Maar het is zeker leuk en afwisselend werk. Ik vind het leuk dat ik kantoorwerk af kan wisselen met veldwerk. Buiten kom je op veel verschillende plekken. Van middeleeuwse stadsopgravingen tot bijvoorbeeld steentijdvindplaatsen in natuurgebieden.
Nizzie schreef:Ik ben student Ergotherapie aan de HVA.
Op het moment (hopelijk laatste) stage aan het lopen in het regulier onderwijs, waar ik me vooral richt op de kleuters
Heb nog geen idee wat ik na mijn studie wil gaan doen..
Verder geef ik in het weekend rijles aan kinderen van 7 tot ong. 12 jaar.
Grappig dat er zo veel mensen zijn die werken in de zorg hier op bokt

Varekaj schreef:Waarom doet me dat spontaan aan een kat denken![]()
Eenmansbedrijfjes dus!
edit: klopt niet, een kat heeft wel personeel
Het is een beetje een combinatie van klantenservice, horecawerk en daarnaast wat administratief werk.