Maar als je er veel aan trekt en er heel erg de focus op legt, werk je het vooral tegen. Ik spreek uit ervaring
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Doedatje schreef:Kairos schreef:Nog iemand die naar havo 4 gaat hier! Ik heb NG met wisA, biologie, natuurkunde, scheikunde, economie en Frans plus natuurlijk de basisvakkenVrees dat het echt niets gaat worden dit jaar, maar we zullen wel zien
Haha, je begint met een 'goede' gedachte het schooljaar :p
Bij ons zijn er heel veel mensen afgestroomd of blijven zitten dit jaar en een paar hakken over de sloot gevalletjes, bij mij ging het nog net, maar ik heb eigenlijk natuurkunde enzo omdat ik het interessant vind, niet omdat ik er zo geweldig goed in ben
Maar ik mag voor de kerstvakantie nog switchen, maar eigenlijk wil ik dat sowieso niet omdat ik dan geschiedenis heb
Incroyable schreef:Volgens mij is het hoe meer je vrienden en aansluiting wilt/gaat zoeken hoe minder je het krijgt. Wees gewoon jezelf, en maak regelmatig een praatje. Dan komen vrienden en mensen waar je het mee kan vinden vanzelf. En zo'n groepje waar je dan half bij hoort is niet fijn, dat zijn niet echt vrienden..
Maar als je er veel aan trekt en er heel erg de focus op legt, werk je het vooral tegen. Ik spreek uit ervaring
ik kijk graag de kat uit de boom en tegen de tijd dat ik 'uit m'n schulp' kom, heeft iedereen al een clubje gevormd. Een praatje maken vind ik gewoon zooo lastig, waardoor ik erg stil ben en al meteen niet interessant meer ben (de woorden van een klasgenoot..)

Kan ook
opzich valt het mee, maar vooral vrijdag is erg vervelend..
, met één tussenuur. Weekend begint pas om half vijf helaas..
puur omdat het allemaal meetelt voor je eindexamen en alles. Brrr haha