Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Marjoow schreef:Dat is het juist, ik heb amper iets open staan. Het is alleen 1 zeer moeilijke toets die ik al 2x heb gedaan... Verder alleen nog Engels en Duits maar dat is een piece of cake.
Piekosjj, Nee voor ons staan er nou niet echt onderwerpen op BB waarvan ik denk. Yay... En een FB groep hebben wij niet.
xLiez schreef:Ik heb soms van die dagen dat ik het gewoon even niet meer zie zitten dat afstuderen. Ik twijfel enorm aan mezelf en dat belemmerd me. Een vriendin van me is ook aan het afstuderen (zelfde opleiding) en ik heb haar document gezien maar dat was een super simpel onderzoek. Ik vraag me af of ik niet veel te veel wil doen en te moeilijk. Haar plan is wel goedgekeurd...
Heeft iemand hier ervaring met het in kaart brengen van een klantenreis?
Laura_x_ schreef:Marjoow : En het is echt niet mogelijk om tussendoor voor dat vak te leren? Weken van tevoren beginnen met leren voor het moeilijke vak, elke dag een klein stukje?
Courses, beterschap! Wel vervelend zo in het begin van je stage ..
.
Courses schreef:xLiez schreef:Ik heb soms van die dagen dat ik het gewoon even niet meer zie zitten dat afstuderen. Ik twijfel enorm aan mezelf en dat belemmerd me. Een vriendin van me is ook aan het afstuderen (zelfde opleiding) en ik heb haar document gezien maar dat was een super simpel onderzoek. Ik vraag me af of ik niet veel te veel wil doen en te moeilijk. Haar plan is wel goedgekeurd...
Customer Journey? Jazeker, groot onderdeel van mijn studie.
xLiez schreef:Courses schreef:
Customer Journey? Jazeker, groot onderdeel van mijn studie.
Ik ben bezig om de customer journey van Epplejeck in kaart te brengen (van de filialen, dus niet online). Ik weet gewoon even niet waar ik moet beginnen haha

Ik vind het nog steeds super spannend allemaal, maar er is al wel meer duidelijkheid
xLiez schreef:xLiez schreef:Ik heb soms van die dagen dat ik het gewoon even niet meer zie zitten dat afstuderen. Ik twijfel enorm aan mezelf en dat belemmerd me. Een vriendin van me is ook aan het afstuderen (zelfde opleiding) en ik heb haar document gezien maar dat was een super simpel onderzoek. Ik vraag me af of ik niet veel te veel wil doen en te moeilijk. Haar plan is wel goedgekeurd...
Ik ben bezig om de customer journey van Epplejeck in kaart te brengen (van de filialen, dus niet online). Ik weet gewoon even niet waar ik moet beginnen haha

4 (volledige) dagen in de week stage is echt pittig. Zeker nu ik ook nog eens vorige week verhuisd ben en thuis nog geen thuisgevoel heb en op stage zijn nu grote verbouwingen in de ruimtes, waardoor het daar ook een chaos, drukte en allemaal veranderingen zijn.

Scriptie achtervolgt je idd overal en daarnaast dus nog stage.. Goed dat je even iets rustiger aan kan en mag doen. Fijn dat je stage daarin wel meedenkt! Lekker een paar keer dat bos in (frisse lucht!), dan wordt het waarschijnlijk steeds makkelijker om te ontspannen. Tekenen is ook een goed idee!
Mag heel veel doen en wordt overal bij betrokken. Heel fijn!
Dus nog even een half jaar knallen en dan klaar!
Merk idd ook het verschil met de scriptie. Heb veel meer rust nu.
) Hele huis overhoop gehad, zolder op geweest maar nergens te bekennen, dus ja, dan zijn ze wel echt weg. Til ik net m'n Macbook op om die te verzetten. Oh ja, m'n Macbook stond op een verhoging, wat gebruikte ik daarvoor? 
herkenbaar hoor!
Eerste dag, meteen maar even goed starten.