Goof schreef:Er lijkt nu wel een hetze te ontstaan tegen de bokkers die hier posten vanuit hun beroepsperspectief en die juist duidelijke adviezen en no-nonsense visies posten.
Jammer want zo worden goede adviezen in de wind geslagen en mensen afgedaan als beroepsidioten die slecht presteren, geen empathisch vermogen hebben, geen verstand van zaken hebben en die beter elders werkzaam zouden kunnen zijn.
Dochter van TS heeft vrije tijd en kan haar hobby uitoefenen, dat is top.
Om 11 onvoldoendes weg te werken binnen enkele maanden zal de overige tijd gewoon in schoolwerk gestopt moeten worden. Over enkele maanden al wordt de prognose voor volgend schooljaar opgemaakt. Deze kan uiteraard nog wijzigen tot de laatste schooldag, maar als de dochter niet nu cijfers gaat ophalen gaat het in de laatste paar schoolweken echt niet meer lukken. En daar vergissen velen zich in, het schooljaar gaat sneller dan je denkt.
Succes iig TS.
Ik vind het triest maar niet verbazend dat die "beroepsperspectieven" zijn zoals ze hier staan.
Jij vindt ze goede adviezen maar jouw manier zou bij mij al niet gewerkt hebben en ik heb geen ADD of ADHD of wat dan ook. Bij mijn broer met ADHD was het al helemaal geen optie.
Verklaart ook waarom mijn broer ver onder zijn niveau afgestudeerd is, dit soort "professionele goede no-nonsense visies".