Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Donderdag heb ik mijn eerste werkdag dus dat is best spannend. Overigens heb ik die deskplanner van de Hema ook gekocht
Gelukkig is het allemaal gelukt.
Frummels schreef:Nog even spannend dus Corien!Gelukkig is het allemaal gelukt.
Deskplanner zag ik gisteren liggen bij de Hema! Maar ik heb er niet echt in/naar gekeken. Als iemand hem heeft zou je dan een foto willen maken van de binnenkant? Ben heel benieuwd hoe dat er uit ziet.
Ook hier even flink aan de bak, vandaag eenzame opsluiting in de Koninklijke Bibliotheek.
Planning:
9:30-10:30 bellen met begeleider stage organisatie om feedback van school te verwerken
10:30-13:00 Rechtsfilosofie H3 samenvatten
13:00-14:00 lunchen met een vriendin
14:00-18:00 Rechtsfilosofie H4 samenvatten
18:00-19:00 koken + avondeten
19:00-00:00 Feedback verwerken onderzoeksvoorstel + mailen naar docent
Klikje

Dus hier wel weer tijd voor een leuke droom.
Heb nu een leuke tas op het oog en de Mango is hier om de hoek... Iolanthe schreef:Warboel, mooie tasWat voor opleiding doe je?

Misschien maar eens één bestellen.
Wel heel herkenbaar.. Wij hebben altijd de week voor een deadline vrij, en dan voelt het echt alsof je zeeën van tijd hebt om andere dingen te doen. Waar je toch eigenlijk geen tijd voor hebt, want ja, die deadline 
. Verder heel slecht geslapen en om half 9 dus ineens die stress voor de deadline. Tel daar een griepje bij op
. Leren gaat wel goed. Sporten laat ik even voor wat het is, wil de kans niet lopen dat ik volgende week ziek ben.
) en dan ga ik even lunchen met een vriendin. Lekker even kletsen.
LauraSaskia schreef:https://chrome.google.com/webstore/deta ... ejjkokdgca
Een Google Chrome extensie voor wanneer je een nieuw tabblad opent, dan word je even herinnerd aan je doel van die dag en je to do list
. Heb mij een PS4 aangeschaft vlak voor de blok met de kerstexamens
klinkt namelijk fijn!
)
Frummels schreef:Ik ga ook eens kijken naar die Google Chrome extensieklinkt namelijk fijn!
Ik heb ook even twee uur lang non stop aan rechtsfilosofie gezeten en ben echt enorm opgeschoten! Ruim 40 pagina's gelezen en samengevat (blijf me maar afvragen hoe sommigen van jullie uberhaupt 100 bladzijden kunnen lezen in een uur, ik dacht dat ik snel las! en dan ook nog samenvatten.. geef mij wat van dat toverpoeder)
Ik blijf hier sowieso tot half zes, zes uur zitten. Als ik voor die tijd klaar ben met mijn doel (H3 en 4 samenvatten) begin ik vast aan H5, scheelt weer voor morgen.![]()
Vanavond nog verder aan mijn onderzoeksvoorstel, maar eerst boodschappen doen, koken en eten als ik hier in de bieb klaar ben.

Deetjeeuh schreef:Pfff, ik moet nog zoveel doen. God, ik stress hem al helemaal. Zelfs mijn docente latijn zag dat vandaag. Lekker dan.
Maar goed, even een planning maken en dan snel aan de slag. Ik vrees dat ik mijn mondeling Frans morgen echt ga verpesten...
Ben het laatste jaar namelijk zo productief geweest als een druif, haha.
Gelukkig heb ik mijn moeder die mijn Nederlands brief wil corrigeren, ook voor een cijfer dus dat scheelt al wel weer xD
Maar hij is vast wel heel goed! (Heb het nu over spelfouten etc.)