Bij de sollicitaties voor recherchekundige vorig jaar, hoorde de een het ook veel later (soms een week), dan de ander. Sommigen die belden kregen wel uitsluitsel!
Misschien heeft het dan toch zin om te bellen. Ik kijk wel ff. Maar vind wel dat ze het erg spannend maken als ze een van de laatste dagen gaan mailen haha
Ik ga in de week voor m'n selectiedag nog een keer de sporttest oefenen met een IBT docent, mocht 1 van jullie mee willen kan ik het eventueel navragen. Locatie Rotterdam
Laten we eerst maar eens kijken of ik aan de beurt kom deze ronde en ik heb de sporttest al eens gedaan en maak me daar nog het minst druk over. Maar lief dat je het aanbied!
Nou Ik heb geen mailtje meer gehad maar ik zie het ook niet meer gebeuren. Waarschijnlijk omdat ik buiten de regio heb gesolliciteerd. Vind het zo jammer want ik weet helemaal niet wanneer er in oost Brabant vacatures gaan zijn.
Ik las een mail als uitnodiging, een brief als afwijzing. Lees en hoor wel vaker dat de uitslag later komt dan de 2 weken. Kan me ook niet voorstellen dat ze zóveel sollicitaties in 2 weken kunnen afhandelen
Ja maar ik wilde ook niet ongeduldig over doen komen want dan hadden ze kunnen zeggen dat het termijn nog niet voorbij is. Vabdaar dat het me wel een goed idee leek om te wachten tot maandag
Ja ik heb inderdaad gesolliciteerd buiten de regio... ik heb even gekeken op internet en daar zeggen ze dat er dankzij de grote hoeveelheid sollicitaten volgende week iedereen pas een bericht heeft. ik wacht nog een weekje af en bel dan.