Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

sterreke98 schreef:Wat grappig dan. En ook gelijk achter service? Wauw haha. Ik vind de kassa bij service al niet goed voor mijn stress haha. 2 keer 5 minuten op moeten staan. Tja en als niet roker, weet je niet wat wat wat is
Want ik kende de meeste sigaretten/shag merken niet

Zeker als er ruis is doordat het druk is in de winkel of de blower bij de ingang hard aanstaat. Dan moet ik de klant soms 3 keer vragen wat hij nou zei 
dan kan je bij alles wel geld terug gaan vragen. 1234 schreef:Leidinggevende heeft het geld wel teruggegeven. Maar zou het zelf denk ik niet gedaan hebbendan kan je bij alles wel geld terug gaan vragen.
(alleen volgens mij niet in de 7 zekerheden) Ja of het is alleen bij onze Jumbo's zo maar ik heb geleerd bij mijn cursussen: De klant is het vertrouwen waard. Dus ze mogen alles ruilen enzo.. Zitten natuurlijk wel een paar voorwaarden aan en als een klant te vaak terug komt mag het niet meer omdat hij er dan waarschijnlijk misbruik van maakt. En nog een paar kleine dingetjes... Ik zelf ben er heel makkelijk in, laatst mocht ik ook weer achter de servicebalie staan, eigenlijk elke vrijdag wel, en toen wou er ook iemand wat ruilen, dus dat heb ik gewoon gedaan. Ik zou wel in zo'n geval als met dat broodje mijn leiding er even bij halen ja, omdat het altijd nog haar verantwoordelijkheid is.
Dan hoef ik niet 4 uur lang stom te zitten en mag ik o.a. ballonnen opblazen 
Collega van SophieFT en werk er nu meer dan een half jaar
Straks in de zomervakantie 1 jaar

Verder als ze komen met dat iets bedorven was toen ze het thuis open maakte, dan geloof ik ze ook zonder bon en geef ik het geld terug. En met nog meer van dat soort dingen. Maar gewoon niet kijken wat je koopt en het al open maakt en gebruikt, dan is dat toch iets anders vind ik.

MaTuMi schreef:Ik had laatst met kassa dat iemand, een buitenlandse vrouw, meerdere keren babyvoeding kwam halen. En dat mag niet bij ons.
we hebben zelfs op de camera beelden gekeken maar die vrouw was niet meer herkenbaar.
Maar dat gebeurd vaker bij haar dus ik wist waar ik op moest letten en wist het 100% zeker.. maar ze kreeg het toch mee.
En 5 minuten later kwam er een vrouw met duidelijk dezelfde nationaliteit dezelfde babyvoeding halen. Maar daar konden we ook niks 'tegen' doen.
Zo vervelend als je het zeker weet maar dat je het niet kan bewijzen.. volgende keer meer getuigen regelen
1234 schreef:Als de klant zelf niet goed heeft gekeken, thuis komt, het in de oven stopt en dan pas kijkt of hij wel het goede heeft gekocht? Naar mijn mening ben je dan toch echt te laatVerder als ze komen met dat iets bedorven was toen ze het thuis open maakte, dan geloof ik ze ook zonder bon en geef ik het geld terug. En met nog meer van dat soort dingen. Maar gewoon niet kijken wat je koopt en het al open maakt en gebruikt, dan is dat toch iets anders vind ik.