Zijn lange maar leerzame dagen. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Jessie schreef:LisaFaded schreef:Mag ik mij hier melden? Ik wil een opleiding gaan volgen via het NTI. Helaas heb ik geen MBO niveu 4 papiertje. Wel heb ik 4 jaar mbo niveau 4 gestudeerd maar de opleiding stopte ermee. Dus ik moest het zelf uitzoeken.. Dus ben er met niveau 3 uitgegaan. Nu moet ik dus een 21+ test doen als ik überhaupt de opleiding wil volgen.
Ik twijfel tussen HRM en Commerciële Economie / Marketing.
Ik heb zelf een eigen webshop en deze opleiding zou daar op aansluiten. Ook is het zo dat dit iets is wat ik leuk vind om te doen en ik zou willen doen in de toekomst als werk.
Bedrijfseconomie blijft een lastige. Gelukkig is mijn vader bedrijfseconoom 35 jaar en kan me bijstaan.
Ik lees in dit topic dat je vooral de discipline moet kunnen opbrengen. Lopen jullie ook stage?
Ik doe ook een tak Commerciele Economie/ Concept & Beandig op het NTI en heb gister een klassikale les gehad van 10 tot 5 over bedrijfseconomie. Was echt heel erg handig en duidelijk. Weet nu precies waar ik op moet letten enzo.
Hopelijk kom je door die 21+ test
Ik ben wel tevreden over NTI maar ik doe geen klassikale opleiding maar volledig thuis (scheelde veel geld)
Ook hoorde ik van sommige meiden gister dat ze niet zo te spreken waren over de klassikale studies. De thuisstudeerders waren allemaal wel tevredenVoor vragen mag je me mailen!
Daarvoor had ik steeds een "nee" als antwoord op mijn brieven.
24 studiepunten en maandag een tentamen van 6 studiepunten waar ik veel vertrouwen in heb. 
of dat lukt

Geeft goede hoop.