Gerrit, wat vervelend zeg! Het is natuurlijk anders als je zoals ik altijd alleen op stal rondloopt.. Maar het valt reuze mee! Vind het ook gewoon heerlijk om alleen met de paardjes te zijn.
Ik ben vandaag begonnen met kaften, ook al is het de derde keer, ik kan het nog steeds niet
Fink
Geplaatst: 09-08-14 20:45
Ik krijg mijn boeken uiterlijk een week voor school binnen. Ik hoef de 3e pas echt weer te beginnen Gerbrich, waar woon je? Misschien kan ik mee Kim, rekbare kaften voor 1,- bij de action, ideaal!!
Anoniem
Geplaatst: 09-08-14 20:46
Kim, ik ook. Al heb ik dan volgens mij vrij? Geen idee eigenlijk, maar ik dacht van wel.
Gerrit, oohh, dat scheelt een heleboel! Ik heb een uur reistijd dus dan is het heel anders.
Ik ben wel beter in kaften maar niet zo goed.. Gezien het voor mn zusje de eerste keer wordt zal mijn moeder haar wel helpen haha. Maar ik kan het nooit strak genoeg.
Rekbare kaften vind ik juist niet fijn. Je kan er ook geen leuke dingen op schrijven en zo.
Gerrit, haha dat is natuurlijk ook waar. Maar mijn agenda houd ik eigenlijk wel graag op orde. Hou er niet zo van als mensen erin kijken. Staan ook een heleboel privé dingen in. Zoals de paarden, fotomeetings, fotoreportages, boeken stuff etc.
Ja is goed hoor, haha! Je bent welkom. Maar natuurlijk wel een flinke reis, helemaal naar het noorden :p.
Ja Nikki, ik doe mee met 'agenda bijhouden'! Magister maakt inderdaad lui.
Met z'n allen maar temmen dan, valt het meer op
Anoniem
Geplaatst: 09-08-14 21:01
Daar schrijf ik dus altijd de proefwerkstof op. Soms vult dat meer regels dan het past.
Nikki, dat zou ik maar eens doen ja haha. Zelf kijk ik dus echt nooit op magister. Wat niet altijd handig is als ik bijv denk van 'schrijf ik zo wel op' om het dan te vergeten. Maar ik moet dus van mezelf ook wel iets vaker op magister kijken.
Wat ik volgend jaar wil doen is gewoon meteen mijn huiswerk maken + leren en dan ook gewoon meteen goed. Anders stress ik veel te veel. Als ik dan moet leren voor bijv. geschiedenis dat ik het dan samenvat en goed doorneem. Dat is dan niet écht leren, maar wel beter dan heel snel doorlezen.
Jajajajaha Desirée, daar ga ik ook aan meedoen . Zullen we afspreken elkaar er aan te herinneren? Misschien wordt het dan eens echt wat . Huiswerk maken op de dag dat je het op hebt gekregen, dat klinkt zooo ideaal. Ben benieuwd of ik daar de discipline voor heb! Vorig jaar kreeg ik het al wel voor elkaar om elke vrijdag al het huiswerk wat we tot dan toe op hadden gekregen voor de volgende week al te maken.
Doen we! Maar soms is het gewoon zo veel dat ik er geen zin in heb. Maar goed, met de pony's is het extra motivatie. Anders zat ik toch alleen maar te bokken en zo waardoor het toch niet echt motiveerde. Later kon het ook nog wel.
Ik maakte op vrijdag altijd alvast al het maakwerk (zover als ik kon en als ik niet pas na 5'en van school terugkwam). En dan leerwerk over zaterdag en zondag verdelen. Was prima te doen en ga ik nu denk ik ook weer doen! Ben op vrijdag toch altijd wel moe. Dus dan tot het eten hw maken en daarna rusten.
Fink
Geplaatst: 09-08-14 21:12
Ja, ik heb het een tijdje volgehouden en ik vind het voor mezelf ook een stuk fijner. Dan heb ik alles op een rijtje.
Veel leraren zeggen dat je de stof moet verdelen, maar voor mij werkt dat absoluut niet. Ik vind het fijner om alles in een keer te leren, en dan ook echt goed. Blokken vind ik fijn, en het werkt goed Je laten overhoren is ook erg fijn!
Gerbrich, (aparte naam btw , die hoor je niet vaak!) haha, is goed
Ik vind herhalen heel fijn, en samenvattingen schrijven. Puur om het beter te onthouden, vaak leer ik de samenvatting dan niet eens meer! Lekker op tijd beginnen en dan iedere dag een paragraafje leren .