Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Boself schreef:Bedankt iedereenIk krijg morgen officieel bericht of ik toegelaten ben op de VWO school waar ik me had ingeschreven.
@Rianne: Volg jij international school?
Godsdienst/levensbeschouwing; Als nuchtere atheïst en anti-God zou ik daar echt niet goed in zijn.Zo achterhaald, dat ze dat vak uberhaupt nog geven joh

Morgen gaan we een dagje naar Den Haag, schijnt ongelooflijk saai te zijn. Woensdag dan nog twee uurtjes en dan heb ik ook vakantie.
Melisjeee schreef:Ik meld me hier ook! Het gaat mijn 2e jaar 5VWO worden. Ik had niet hoeven blijven zitten, maar mn cijfers waren zo erg omlaag gegaan dat ik dit jaar liever nog een keer doe zodat ik een wat betere lijst op kan bouwen, ook met het vooruitzicht naar de studie die ik wil gaan doen.
Ik doe NG met wisB, natuurkunde, eco en Duits.

xEmily schreef:Was het dan niet handiger om boeken mee in de vakantie te nemen en je blijven-zitten-jaar bij je examenjaar evt. Toe te passen? Wantnals je nu het examen niet haalt moet je toch naar de havo?

we moesten een uur lang balletjes op een hockeyveld slaan. Nooit meer, echt nooit meer.
Echt niet leuk..
loveklazien schreef:Bij ons was er in de 1e, 2e en 3e een soort competitie tussen de vier vwo-klassen. De klas die dan won kreeg een slagroomtaart. Dit jaar was het anders en mochten we voor onze 'lol' gaan sporten. Was gelukkig wel erg gezellig