Ik wil zo snel mogelijk op kamer
Dus ik ga zeker op kamers! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dus ik ga zeker op kamers!
nog iemand die DGK wil gaan doen? snowlove schreef:Ik ga naar Utrecht in november, wil diergeneeskunde doen, als ik uitgeloot wordt neem ik gewoon lekker een tussenjaartjenog iemand die DGK wil gaan doen?

snowlove schreef:Ik ga naar Utrecht in november, wil diergeneeskunde doen, als ik uitgeloot wordt neem ik gewoon lekker een tussenjaartjenog iemand die DGK wil gaan doen?

kirsten4 schreef:Ik heb precies hetzelfde als Nienke15! M'n hele leven lang, al vanaf dat ik fatsoenlijk kon praten, heb ik geroepen 'ik word dierenarts!!' Ik heb ook een dag meegelopen met mijn neef, hij is dierenarts. Heel interessant om te zien en het was echt wel leuk en ook gezellig en ik ben een enorme dierengek,, maar DGK studeren en dierenarts worden? Dat zie ik mezelf niet doen... (Ben ook naar open dag etc geweest) Dus helaas
Dus nu op zoek naar iets anders. Maarja, wat dan?! En dan nog slagen want ik heb allemaal beta vakken waar ik in de onderbouw wel aardig goed in was maar nu... Het is een ramp, echt![]()
kirsten4 schreef:Ja je hebt wel dierwetenschappen enzo, maar of ik dat nou zo zie zitten...
maar een tweede keuze is moeilijk...
vorig jaar zelf examen gedaan dus weet wat jullie doormaken, lastig jaar 6v met nog veel leerwerk te gaan! Maar zeker te doen, je bent niet voor niets tot hier gekomen 
noukie175 schreef:Ik kom even binnenvallen!vorig jaar zelf examen gedaan dus weet wat jullie doormaken, lastig jaar 6v met nog veel leerwerk te gaan! Maar zeker te doen, je bent niet voor niets tot hier gekomen
Mochten er nog mensen opzoek zijn naar examenbundelds en samengevat.. Heb het gehele E&M pakket met maw, Duits en wi A dubbel liggen! (Zusje ook in 6v) Allemaal van 12-13 en eco 13-14. Sluit nog geheel aan op de stof van nu muv geschiedenis. En daarbij heb ik ook een aantal uitgeprinte versies van 2013 en de examens van 2014. En ik heb alle woordenboeken zowat, haha. PB voor meer info!
xChiva schreef:noukie175 schreef:Ik kom even binnenvallen!vorig jaar zelf examen gedaan dus weet wat jullie doormaken, lastig jaar 6v met nog veel leerwerk te gaan! Maar zeker te doen, je bent niet voor niets tot hier gekomen
Mochten er nog mensen opzoek zijn naar examenbundelds en samengevat.. Heb het gehele E&M pakket met maw, Duits en wi A dubbel liggen! (Zusje ook in 6v) Allemaal van 12-13 en eco 13-14. Sluit nog geheel aan op de stof van nu muv geschiedenis. En daarbij heb ik ook een aantal uitgeprinte versies van 2013 en de examens van 2014. En ik heb alle woordenboeken zowat, haha. PB voor meer info!
Mag ik er wel even bij zeggen dat geschiedenis en ik dacht economie ook een ander examen zijn en dat de oude samengevat/examenbundel er niet meer bij horen!
Hier is de toetsweek begonnen![]()

) welshfan97 schreef:Hier vielen resultaten van de toetsweek tegen maar dat was zo bij de meeste uit ons jaar, best frustrerend om zo het jaar te beginnen. Ik heb nu 2 onvoldoendes en de rest voldoende. Maar eentje boven de 8 (niet dat ik die veel vaker haal maar wilde reserve opbouwen en had daar ook echt naar geleerd) namelijk 8,1 voor wisA en daarmee was ik de hoogste van onze laag. Vind ik redelijk laag als ik weet dat er ook mensen zijn die echt cumlaude willen slagen.

Maar het ging boven verwachtig goed! Aangezien ik nu wist dat ze zo ging reageren heb ik er daar fatsoenlijk doorheen kunnen rijden, wat resulteerde in een tweede en een eerste plaats
Dat had ik echt nooit verwacht, ik had 186 & 192.