Zodra je nog niks weet in augustus zou ik toch even de school bellen
of mailen. Op hbo etc. is er vaak wel iemand aanwezig hele zomervakantie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik mis nog wel een aantal boeken, maar die zijn via school gratis als E-book te downloaden.

(en we gebruiken aantal boeken van eerste jaar ook in het Tweede jaar, dus dat betekent dat we bijna 25 boeken gaan gebruiken dit tweede jaar
pff Vraag me af hoeveel er echt gebruikt gaan worden.
Krijg net bericht van DUO dat ik niet al in september maar pas in oktober recht heb op studiefinanciering omdat ik nog geen 18 ben. Klopt nu ja, maar ik word 4 augustus 18 dus dan zou ik toch in september gewoon recht hebben op stufi? Dus gelijk maar een mail achteraan gestuurd, kreeg het bericht natuurlijk net na 17:00 dus bellen gaat niet meer
Smee__ schreef:Pffff ik word hier zo moe van, waarom kan het nou nooit eens allemaal goed gaanKrijg net bericht van DUO dat ik niet al in september maar pas in oktober recht heb op studiefinanciering omdat ik nog geen 18 ben. Klopt nu ja, maar ik word 4 augustus 18 dus dan zou ik toch in september gewoon recht hebben op stufi? Dus gelijk maar een mail achteraan gestuurd, kreeg het bericht natuurlijk net na 17:00 dus bellen gaat niet meer

DaisyDarling schreef:Smee__ schreef:Kun je gewoon per direct wijzigen hoor
Zoals ik al dacht; super, dankje!
Ik dacht omdat het al 'klaarstond' dat het dan misschien vast zou staan
Het staat er alleen omdat zij er nu vanuit gaan dat jij thuiswonend bent
Gewoon omzetten en dan krijg je gewoon uitwondende stuffi