Werken bij McDonald's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: Werken bij McDonald's

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-14 13:58

Schoenen was bij mij ook een leuke. Normaal 38/39 dus 38 doorgegeven. Uiteindelijk pastte ik die niet en had ik zelfs 40..

Tammii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-14 15:15

Suzanne_J schreef:
Ik ben aangenomen bij de McDonald's! :) Volgende week zaterdag begin ik en ik krijg de opleiding kassa. Deze week nog wat documenten in orde brengen zoals attest van de huisarts dat ik met voedsel mag werken. Nog een vraagje, hoe valt de kleding uit van de Mc? Ik moet namelijk mijn kledingmaten doorgeven maar ik vind dat dit vaak zo kan verschillen...
Ik heb er wel echt heel veel zin in :D

Gefeliciteeerrddd!! *\o/* Have fun, en alvast succes met je eerste werkdag! :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 15:23

Kleding verschilt inderdaad heel erg. Ik heb namelijk twee verschillende soorten broeken. De ene is maat 38 en zou ik zelfs een 36 van passen, terwijl de andere 40 is en ik dat normaal ook gewoon heb.

Pff. Net voor het eerst in twee jaar ziek naar huis gegaan. Kreeg het ineens helemaal benauwd, zweten, duizelig.. Kon me nog net aan de bin vast pakken anders lag ik languit. Even wat gaan drinken en met moeite een paar kip nuggets naar binnen gewerkt maar werd niet echt beter en dus maar naar huis gegaan. Vind dat altijd zo vervelend, maar ze zagen ook wel dat het echt niet ging....

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 16:34

Ai, beterschap.

Ik werk ook bij de MCD. Ik vind het erg heel leuk maar ik kruip weer onder mijn meelees steen :))

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 19:47

Oef beterschap!

Ik heb gisteren 14.00 22.00 gehad, heeeel spannend gehad met voetbal want we hadden alleen radio. En vandaag 11.00 tot 19.00 en ik ben nu al kapot.. morgen nog set-up tot 2 en zaterdag sluit, pff :( Valt me toch best tegen.
Stervens druk vandaag want de Duitsers hadden vrij en aangezien wij aan de grens zitten komen ze allemaal hier haha. Jammer alleen dat we daar geen mensen voor ingepland hadden waardoor we moesten rennen vliegen springen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 01:24

Hop, contractverlenging.

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 03:32

gefeliciteerd :D :D

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 07:51

Gefeliciteerd :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 17:09

Raar vraagje, maar is er iemand die mij kan helpen aan de prijs van een aantal producten? Ik heb geen bonnetje meegekregen laatste keer, en moet de kosten verdelen :+ Verschilt per vestiging natuurlijk, maar een richtprijs is al prima. Ik was bij Drachten Azeven trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 17:11

Dow maar een pb naar mij!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 17:23

Kom maar op! :))

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 21:41

Fee_ schreef:
Pff. Net voor het eerst in twee jaar ziek naar huis gegaan. Kreeg het ineens helemaal benauwd, zweten, duizelig.. Kon me nog net aan de bin vast pakken anders lag ik languit. Even wat gaan drinken en met moeite een paar kip nuggets naar binnen gewerkt maar werd niet echt beter en dus maar naar huis gegaan. Vind dat altijd zo vervelend, maar ze zagen ook wel dat het echt niet ging....

Dat had ik laatst ook, toen ik een paar uur achter elkaar friet stond, werd toen helemaal duizelig en benauwd en ging ook helemaal zweten enzo. Bij mij ging het gelukkig toen wel beter toen ik ff wat gegeten en gedronken had.

Wij mochten helaas geen voetbal kijken tijdens Spanje-Nederland, ik kon alleen heel even snel naar de tv gluren toen ik nieuwe vuilniszakken ging halen. En later kwam iemand die al klaar was nog wel even vertellen dat het 1-0 voor Spanje stond, helaas...

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 23:15

Ik had het zomaar ineens. Had net een training afgerond aan de BOP en stond net bij raam 2 toen het gebeurde. Vond het echt heel eng. Heb nog zeker de hele middag het gevoel gehad dat ik elk moment weg zou kunnen vallen. En toen ineens ging het weer beter. Zo raar!

Ik moet maandag om 19.00 uur beginnen. Dus kan de eerste drie kwartier thuis kijken en dan snel naar de McD, waar ik dan verder kan kijken. :+
Er komt toch amper iemand, zeker op maandag niet. Ja erna waarschijnlijk wel.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 12:42

Ik had gisteren een raam 1 sluit en vanmiddag een paar uurtjes op raam 2:)
De opmerkingen die je 's avonds laat krijgt blijf ik heel grappig vinden.. :')

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 13:37

Haha xD ik werd net gebeld of ik vanavond in het oranje naar het werk kom, ivm de voetbal!
Word vast lekker rustig die paar uurtjes.

Sissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 18:12

Bij ons hangen 2 tv schermen, 1 in de crewroom en 1 in de keuken, ik mag zondag weer beginnen na mijn vakantie dus kan mooi meekijken :D

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 17:23

Hihi, ik heb woensdag (?) ook voetbal gekeken bij de Mc! Ik moest werken, maar het was zoooo rustig toen de wedstrijd was begonnen, we had één laptop op kantoor en één in de keuken :) Dus kon nog wel wat van de wedstrijd zien.
Ik werd alleen wel eerder naar huis gestuurd omdat het zo rustig was :') Maarja, 3 mensen kassa en 2 drive schiet niet op als het zo rustig is, ga ik net zo lief naar huis als ik niks doe..

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 19:45

Ik ga zelden tot nooit eerder naar huis. Heerlijk toch, geld verdienen terwijl je een beetje schoon maakt en lekker kan kletsen. Daarnaast moet ik ook gewoon rondkomen en alles betalen van mijn salarisje, dus kan die uren en dus geld vaak niet missen. :)

Ik moet zondag ook werken. Eerste helft mogen er een paar mensen kijken en tweede helft dan weer de anderen.

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 21:42

Bij ons word als het rustig is best vaak naar huis gestuurd... Het is niet zo dat ik weg wil, maar ze hebben dan niks aan je dus moet je maar weg. Maar ik werk ook vaak over dus compenseert wel :+
Eerst vond ik het maar niks, eerder naar huis. Nu maakt het me niet zo veel meer uit, heb nu twee baantjes :Y)

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 21:53

Ik heb morgen mijn eerste dag bij McDonalds!
Maar even vlug een vraagje, is het de bedoeling dat ik de kleren van mcdonalds al aandoe thuis, of kan ik me omkleden in het restaurant?
Ik ben wel een beetje zenuwachtig haha

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 21:54

Suzanne_J schreef:
Ik heb morgen mijn eerste dag bij McDonalds!
Maar even vlug een vraagje, is het de bedoeling dat ik de kleren van mcdonalds al aandoe thuis, of kan ik me omkleden in het restaurant?
Ik ben wel een beetje zenuwachtig haha

Waar ik werkte, hadden ze pashokjes. Hebben zij die?
En anders kijken wat de rest doet. Als je het de eerste keer anders doet dan zij, kijkt niemand van op.

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 21:56

Er is wel een kamertje met lockertjes, ik neem aan dat je daar wel kunt aankleden. Ik denk dat ik morgen gewoon goed optijd kom en als ik me al had moeten omkleden, kan ik het dan nog snel even doen.

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:17

@Suzanne_J; Bij de Mc waar ik werk MOET ik me omkleden bij de Mc, mag niet in werkkleding over straat. Was wel een reden voor maar die weet ik niet meer :')
Maar wij hebben in de crewroom 2 kleedhokjes :)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 22:19

Ik doe mijn broek en schoenen thuis vaak al aan zodat ik daar alleen mn blouse en pet nog maar hoef :)
Wij hebben overigens 2 kleedhokjes in de crewroom dus ik kleed me ook nog wel eens compleet om hoor :)

Heel veel plezier en succes trouwens!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:03

Ook wij hebben kleedhokjes. Broek en schoenen heb ik vaak aan + een makkelijk shirtje met hempje eronder. Questie van shirt uit - blouse aan. Doet iedereen gewoon in de crewroom bij ons maar zijn pashokjes voor :)