Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne_J schreef:Ik ben aangenomen bij de McDonald's!Volgende week zaterdag begin ik en ik krijg de opleiding kassa. Deze week nog wat documenten in orde brengen zoals attest van de huisarts dat ik met voedsel mag werken. Nog een vraagje, hoe valt de kleding uit van de Mc? Ik moet namelijk mijn kledingmaten doorgeven maar ik vind dat dit vaak zo kan verschillen...
Ik heb er wel echt heel veel zin in
Have fun, en alvast succes met je eerste werkdag!
Valt me toch best tegen.
Fee_ schreef:Pff. Net voor het eerst in twee jaar ziek naar huis gegaan. Kreeg het ineens helemaal benauwd, zweten, duizelig.. Kon me nog net aan de bin vast pakken anders lag ik languit. Even wat gaan drinken en met moeite een paar kip nuggets naar binnen gewerkt maar werd niet echt beter en dus maar naar huis gegaan. Vind dat altijd zo vervelend, maar ze zagen ook wel dat het echt niet ging....

Dus kon nog wel wat van de wedstrijd zien.
Maarja, 3 mensen kassa en 2 drive schiet niet op als het zo rustig is, ga ik net zo lief naar huis als ik niks doe.. 
Suzanne_J schreef:Ik heb morgen mijn eerste dag bij McDonalds!
Maar even vlug een vraagje, is het de bedoeling dat ik de kleren van mcdonalds al aandoe thuis, of kan ik me omkleden in het restaurant?
Ik ben wel een beetje zenuwachtig haha