Balen Boself!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wij mogen geen examenstunt, maar we hebben de congerge? over gehaald en die laat ons donderdag avond de school binnen. dus we gaan de boel overhoop halen en wc papier en ballonnen in de school doen. niet mijn idee, maar ik weet ook niks beters!
melody7 schreef:Damn Veerle ik zit hier hardop te lachen, die is nog leuker![]()
Maar jullie mogen dat dus ook gewoon? dat is hier zo jammer, wij mogen eigenlijk geen examenstunts doen
MarlindeRooz, tuurlijk mag je je melden!![]()
Ik heb nu naast me een boek klaar liggen en vandaag wil ik écht, écht, écht iets gaan doen
en er waren een hoop van die asociale kinderen die dan peacekeepers gingen trappen en helemaal ontdaan aan het huilen waren omdat ze een trap terug gekregen hadden) Maar onze conciërge gaf ons nog een kans en vanaf dat moment waren we gesopt met waterpistolen en toen liep het goed af
Veerle schreef:melody7 schreef:Damn Veerle ik zit hier hardop te lachen, die is nog leuker![]()
Maar jullie mogen dat dus ook gewoon? dat is hier zo jammer, wij mogen eigenlijk geen examenstunts doen
MarlindeRooz, tuurlijk mag je je melden!![]()
Ik heb nu naast me een boek klaar liggen en vandaag wil ik écht, écht, écht iets gaan doen
Ja het mag allemaal wel maar je moet het wel een beetje rustig en normaal houden. Bij ons had de directeur eigenlijk al gezegd dat we met de stunt moesten stoppen (Een jongen had de brandslang gepakt en begon daarmee vanaf de tweede verdieping leerlingen op het plein nat te spuitenen er waren een hoop van die asociale kinderen die dan peacekeepers gingen trappen en helemaal ontdaan aan het huilen waren omdat ze een trap terug gekregen hadden) Maar onze conciërge gaf ons nog een kans en vanaf dat moment waren we gesopt met waterpistolen en toen liep het goed af

en van kunstgeschiedenis weet ik niet zo goed wat ik ervan moet gaan verwachten..