Rijles vandaag ging ontzettend goed! morgen herexamen en zie het eigenlijk best goed zitten! hopelijk is dat morgen ook nog zo hihi. moet pas op 13.05 dus kan smorgens mooi nog gaan rijden en wat stallen doen geen tijd om te stressen dus
ik ga eraan beginnen ben best relax en heb er zin in! hoop ontzettend dat ik het haal want pfff zitten anders grote gevolgen aan helaas.... tot straks!
Ik meld me hier ook! Instructeur gaat mijn tussentijdse toets aanvragen, dus die heb ik over ongeveer 4 weken zei hij! Gaat bij mij op zich wel goed, alleen soms merk ik dat ik het zo lastig vind alles tegelijk te doen. Dan laat ik ook vaak meteen mn gas los, terwijl dat juist niet de bedoeling is x). Maar dat komt wel goed denk ik!
Succes Chivaldi!
x_Rebecca
Geplaatst: 21-01-14 15:17
Ik had hier laatst gevraagd over hoe jullie je TTT hebben ervaren.
Ik was vreemd genoeg haast niet meer zenuwachtig Of in elk geval, anders dan normaal. Het was wel zo dat ik echt heel erg slecht reed en nergens meer naar keek tot ik allebei de oefeningetjes had gedaan toen had ik het idee dat ik er bijna vanaf was en reed ik ineens weer normaal ...
Maar goed, ondanks alles was het wel een fijne ervaring en aangezien de opdrachten wel goed gingen (tja, enige waar ik op gefocussed was ) heb ik wel mijn vrijstellingen gehaald ...
Nu alleen afwachten wat voor examen ik ga doen, gewoon of toch faalangstexamen.... Gewoon niet kijken en met 50 in willen voegen op een 80 weg heeft niets met faalangst te maken maar met niet opletten als ik zenuwachtig ben
Merileth
Geplaatst: 21-01-14 17:16
x_Rebecca schreef:
Gewoon niet kijken en met 50 in willen voegen op een 80 weg heeft niets met faalangst te maken maar met niet opletten als ik zenuwachtig ben
Goh, klinkt alsof ik mezelf hoor na mijn TTT. Alleen was het bij mij niet met 50, maar vanuit stilstand af willen slaan op de betreffende weg terwijl er gewoon een auto aan kwam.
Gewoon jezelf niet al te druk maken, is niet nodig, en dan gaat het juist nog slechter. In mijn geval was de TTT hetgene waardoor ik extra bevestiging had op mijn leerpunten, en in die laatste paar lessen iets had om nog aan te werken (had geen rust in mijn rijden). Examen gewoon in 1 keer gehaald. Was wel na mijn stomme fout met de TTT de rest van de dag van slag, dat ik gewoon zó iets stoms wilde doen.
saskiakefie
Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-14 21:18
chivaldi schreef:
ik ga eraan beginnen ben best relax en heb er zin in! hoop ontzettend dat ik het haal want pfff zitten anders grote gevolgen aan helaas.... tot straks!
ik ben helaas alweer gezakt... echt belachelijk heb heel goed gekeken enz geen fouten noem maar op maar hij vond me te onzeker terwijl ik vorige keer heel zelfverzekerd over kwam volgens andere examinator maar toen maakte ik een fout..... baal echt verschrikkelijk en ben dus ook mn baan kwijt