imd schreef:Flowchart zou ik niet in paint maar MS Visio, Smartdraw of een vergelijkbaar programma maken. Paint ziet er echt niet uit

Die programmas zij in principe betaald maar misschien via het netwerk van je uni? Anders moet je even een handig iemand in je omgeving vragen, programmas zijn in principe wel verkrijgbaar

MS Visio hebben wij thuis geloof ik wel, anders heb ik een erg handig vriendje. Bedankt!
Verder de andere die mij een PB gestuurd hebben ook heel erg bedankt!

Mooie cijfers zie ik voorbij komen!
Ik baal wel echt even heel erg, voor onze literatuurstudie hebben we 20 weken de tijd en moet je afronden met een schriftelijk rapport (geschreven als een medisch wetenschappelijk artikel) en een presentatie.
Je kreeg een casus waaruit jij zelf jouw onderzoeksvraag moet opstellen. Nu had ik al de moeilijkste casus gekregen in mijn onderwijs groep, maar met wat knutselen kwam ik uiteindelijk op best een interessante onderzoeksvraag waar ik zelf volledig achter stond. Na korte discussie en kleine aanpassing goedgekeurd door tutor en dus aan de gang...
Nu zijn alle onderwijsgroepen in het nieuwe semester anders ingedeeld, maar voor deze opdracht zou je in dezelfde groep blijven met dezelfde begeleider (omdat het dus precies in het midden viel). Nu is dat dus heel anders gelopen en is mijn nieuwe tutor ook tutor en begeleider van deze opdracht geworden. An sich niets mis mee, maar hij heeft dus mijn onderzoeksvraag afgekeurd, omdat deze te ingewikkeld/moeilijk was voor deze leerlijn...
Ofwel, al het werk wat er nu in zit is weg gegooid en kan ik opnieuw beginnen met werkelijk alles, terwijl we nu in week 11 zitten... Volgende week woensdag moet concept inleiding, methode en resultaten ingeleverd worden incl flow-chart en data-extractie tabel.