! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!
ik begin de 19de met stage en de week erop (alleen dinsdag en woensdag middag) weer terug op de Fontys (master en actieonderzoek) Char_elle schreef:martine, is je kamer al een beetje klaar?
Daarnaast komt er heel miss nieuwe vloerbedekking.
Ik zit nu met een gipspootje en mijn ouders gaan maandag enkele dagen weg maar de planning is volgende week vrijdag overhuizen 
Char_elle schreef:ooh klinkt goed dat alles gedaan wordt!! Hopen dat je vrijdag inderdaad over kan. Doe je ook nog mee aan de introductie week?
En zijn er hier nog meer mensen die meedoen met de TOP of komen helpen ofzo?
ik doe mee. Krijg steeds mailtjes dat ik me snel moet aanmelden en een tentje moet kopen (maar hopelijk hoef ik dat niet te doen
) Ben zo benieuwd wat tilburg mij gaat brengen.
Is dat misschien van hbo dan? Char_elle schreef:Ik loop heel de TOP-week in een groene polo van Lacoste rond als het goed is. Weet nog niet precies waar we allemaal staan, dat hoor ik zo snel mogelijk hoop ik.
En als iemand die woensdag van de introductieweek een leuk feestje zoekt dan moet je naar bp en bolle komen, want daar is gymnasty van de hockey-, tennis-, en voetbalvereniging.
Mochter er hier toevallig wat lesbische dames zijn (of hetero's ook goed!) kom daar allen even kijken 
) Ik sla maar over.