Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Huh dus hij heeft nu een dop in zijn maag? Dat lijkt me niet best...
Ik had vorige week een adhd'ertje die de op van zijn stoelpoot eraf had gewrikt, zijn vingers erin stopte en ze vervolgens niet meer los kreeg..... Ik heb hem even een minuut of 10 laten zitten alvorens hem te helpen, daar schrok hij zo van dat hij nooit meer aan die stoelpoot is gekomen![]()
En ja, dit is middelbaar onderwijs
mayniac_val schreef:Mijn tweede klassen heb ik ter introductie van de Amerikaanse Revolutie een woordweb over Amerika en een aflevering van een of andere tekenfilm voor kleine kinderen over de kolonisatie van Amerika laten zien, vind het iedere keer verbazingwekkend hoe enthousiast die kinderen worden van zulke suffe dingen
Picassox schreef:Wat er geleerd moet worden (ongeveer): ik denk omgang en verzorging, en andere basisdingen. Klas heeft geen ervaring met paarden en nauwelijks kennis ervan. Is dus heel basaal.
Hoe zou jij dit dan aanpakken?
Picassox schreef:Hoi Karin, mijn opleiding richt zich met name op VMBO (dus middelbaar) en MBO (zoals Groenhorst colleges, AOC's, praktijkscholen, etc.). Ik vind het zelf erg afwisselend en leuk! Het is net de vraag of je meer pedagogisch en begeleidend bezig wil zijn (VMBO) of meer vakkennis wil uiten (MBO). Zelf vind ik het MBO erg aantrekkelijk.Tijdens de opleiding ga je op meerdere scholen en niveau's lesgeven.
Picassox schreef:Is hier toevallig iemand die al eens een lessenserie heeft geschreven? Vind het lastig om aan te beginnen...
Goof schreef:mayniac_val schreef:Mijn tweede klassen heb ik ter introductie van de Amerikaanse Revolutie een woordweb over Amerika en een aflevering van een of andere tekenfilm voor kleine kinderen over de kolonisatie van Amerika laten zien, vind het iedere keer verbazingwekkend hoe enthousiast die kinderen worden van zulke suffe dingen
Ongelooflijk he. Ze kunnen 15 zijn en dan nog gaan stralen als ze een tekenopdracht krijgen, zo mooi