Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daarna ga ik door met de inhoudsopgave. Op deze manier ga ik het verslag voor mezelf structureren. Soms is het ook zo dat ik er per hoofdstuk bij zet wat er in ieder geval in moet. Zo orden ik alles vast, voordat ik daadwerkelijk ga beginnen.. Maargoed, voor iedereen werkt dat natuurlijk weer anders!

maar dat is misschien ook omdat ik hier in totaal 9 maanden stage loop (eerst stage, die is nu afgesloten. En nu afstuderen) en er dus al 6 op heb zitten en nog 'maar' 3 maanden moet. Moet 25 maart een poster presentatie houden over mijn onderzoek, ware het niet dat mijn onderzoek vertrouwelijk is
dus daar moet ik heel omslachtig een ander onderwerp voor verzinnen, en mijn stage begeleider wil altijd moeilijk,moeilijker,moeilijkst zeg maar.
).
maar ik heb altijd nogal de neiging om overal spoken te zien. En ik heb ook niet echt het idee dat ik iets leer (ik weet dat het wel zo is maar zo voelt het niet). En wat ook mee speelt is denk ik dat ik straks een totaal andere opleiding wil gaan doen dan dat ik nu doe, dus dit is gewoon de laatste lootjes afhandelen. 
eslixapie schreef:Ik heb even een ernstige dip. Een docent van mij op de hogeschool is mijn opdrachtgever, en ik had vanmiddag een afspraak met haar. Blijkt ze van kamer te zijn veranderd, wat ik niet wist. Nu is ze boos op me en wil ze geen andere afspraak meer maken, terwijl ik vrijdag mijn plan van aanpak moet inleveren...
Janine1990 schreef:eslixapie schreef:Ik heb even een ernstige dip. Een docent van mij op de hogeschool is mijn opdrachtgever, en ik had vanmiddag een afspraak met haar. Blijkt ze van kamer te zijn veranderd, wat ik niet wist. Nu is ze boos op me en wil ze geen andere afspraak meer maken, terwijl ik vrijdag mijn plan van aanpak moet inleveren...
Is zij ook je stagebegeleider? Want dan lijkt me dat er intern nog een hoop te regelen is...
Geen stagepraktijkbureau op je opleiding?
Een beetje raar dat ze boos is zeg, kan me voorstellen dat je nu heel erg baalt

eslixapie schreef:Ik loop geen stage, heb echt een opdracht gekregen waar ik zelf aan werk. Ze is niet mijn afstudeerbegeleidster, alleen opdrachtgever.
Ik weet het even niet meer nu...

By the way, mijn plan van aanpak moet aanstaande vrijdag worden ingeleverd, dus ik heb nog een paar dagen. Mijn PVA is af, behalve de info die ik van de opdrachtgever nog nodig heb. 
eslixapie schreef:Hoera, ik ben zo opgelucht! Gisteren had ik een ontzettende dip, maar ik heb een email van die docent gehad en ze wil een afspraak maken. Yes!
atilla schreef:gelukkig dat het goed gekomen is eslixapie! Die opdrachtgever komt wel heel kinderachtig op mij over nu.
Mijn afstudeerstage ziet er ook hetzelfde uit als jullie micha en jannine.
Hoeveel uur moeten jullie meewerken?