Maar ik doe het niet hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:je kan voor die 10 uur wel ww aanvragen. Of dat verstandig is durf ik niet te zeggen (je recht verloopt een keer, en dan moet je weer minimaal 26 weken aaneengeschakeld gewerkt hebben voor nieuw recht).
Kan wel ff kijken of ik wat kan vinden voor je, moment..
ikke129 schreef:nou de deeltijdopleiding is dus geschrapt! geen geld meer voor.. kan of voltijd(eig geen optie, dan kom ik helemaal niet rond) of mijn 2 vakken voor de havo die ik niet gehaald heb op de vavo doen en dan hbo studeren.. maja das zon lang traject.. nu andere school maar voor dezelfde opleiding gevraagd.. hbo is miss later een oplossing denk ik
linnie050 schreef:stef schreef:je kan voor die 10 uur wel ww aanvragen. Of dat verstandig is durf ik niet te zeggen (je recht verloopt een keer, en dan moet je weer minimaal 26 weken aaneengeschakeld gewerkt hebben voor nieuw recht).
Kan wel ff kijken of ik wat kan vinden voor je, moment..
Hoe zit het dan eigenlijk als je bv je proeftijd niet door komt bij een bedrijf?
Krijg je dan helemaal geen uitkering of zo?
Tessaaa schreef:Ik ben ook nog steeds op zoek.
Ondertussen zit ik er na de zoveelste afwijzing wel een beetje doorheen.
Ik ben net HBO ( MER) afgestudeerd, maar kan absoluut geen baan vinden. Zoek het liefste in de richting van HR maar sta inmiddels open voor meer. Ik woon heel centraal dus kan ook nog eens in Leiden/Utrecht/Amsterdam/Rotterdam(heeft niet de voorkeur)/Schiphol en Den Haag. En daar dan nog eens in de omgeving dus.
Ik heb een mooi uitziend CV, alleen relevante stages gedaan. In mijn ogen een meer dan degelijke vrolijke en uitnodigende brief. En toch krijg ik keer op keer weer te horen. Te weinig ervaring. Zelfs bij startersfuncties! Na 3 maanden ben ik er wel eens goed klaar mee. Iemand nog tips? Ik heb mijn CV al op Monsterboard, sta aangemeld bij de Nationale vacaturebank. Ben al langs Randstad geweest, ook zij konden niks voor mij doen. Wie heeft er een gouden tip voor mij? Want ik weet het niet meer...
Mri schreef:Voor ieder die even wil lachen tussen het zoeken en solliciteren door:
https://fbcdn-video-a.akamaihd.net/cfs- ... 1f080fdadb
Mri schreef:Voor ieder die even wil lachen tussen het zoeken en solliciteren door:
https://fbcdn-video-a.akamaihd.net/cfs- ... 1f080fdadb
Piloetje schreef:Tessaaa schreef:Ik ben ook nog steeds op zoek.
Ondertussen zit ik er na de zoveelste afwijzing wel een beetje doorheen.
Ik ben net HBO ( MER) afgestudeerd, maar kan absoluut geen baan vinden. Zoek het liefste in de richting van HR maar sta inmiddels open voor meer. Ik woon heel centraal dus kan ook nog eens in Leiden/Utrecht/Amsterdam/Rotterdam(heeft niet de voorkeur)/Schiphol en Den Haag. En daar dan nog eens in de omgeving dus.
Ik heb een mooi uitziend CV, alleen relevante stages gedaan. In mijn ogen een meer dan degelijke vrolijke en uitnodigende brief. En toch krijg ik keer op keer weer te horen. Te weinig ervaring. Zelfs bij startersfuncties! Na 3 maanden ben ik er wel eens goed klaar mee. Iemand nog tips? Ik heb mijn CV al op Monsterboard, sta aangemeld bij de Nationale vacaturebank. Ben al langs Randstad geweest, ook zij konden niks voor mij doen. Wie heeft er een gouden tip voor mij? Want ik weet het niet meer...
Ik heb de laatste maanden regelmatig vacatures gezien voor recruiters voor uitzendwerk. Jobbird vind ik zelf een fijne site. Ff een goede uitgebreide job alert aanmaken en je krijgt elke dag de nieuwe vacatures binnen op je mail.