Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ikke129 schreef:ik meld me hier ook maar weer.. op dit moment kan t mij niet schelen wat, als ik maar meer kan werken dan de banen die ik nu heb( winkel en schoonmaak) maarja niet veel keus met mijn cv.. wel volgend jaar starten met opleiding doktersassistentAls iemand iets weet, omgeveing zwolle, kampen emmeloord..
Suzanne F. schreef:Bellatrix schreef:Kom je na de WW niet in de bijstand?
Ik kom helemaal niet in aanmerking voor de bijstand met een eigen huis.
Bijstand gaat naar eigen vermogen. Huis telt ook mee. Auto ook.
Suzanne F. schreef:Ja maar ook dat is helemaal niks. Ik ga geen krediethypotheek nemen op mijn huis. Dan ga ik wel WC's schoonmaken ofzo.
Ik vroeg me af hoe dat gaat als je wat tijdelijks hebt gevonden en weer werkeloos bent. Dus voor 3 maanden zeg maar bijvoorbeeld. Krijg je daarna weer 3 maanden WW of werkt dat niet zo?
_shelley_ schreef:Ah concurrentie bij de traineeships!Er is inderdaad een beurs in Utrecht, het Career event op 11 en 12 oktober. Daar komen ook veel werkgevers en veel traineeships komen daar voorbij! Kun je je voor inschrijven en is gratis! Dus zeker een aanrader, ik ga er ook heen. Ik hoop dat ik deze week gebeld word voor een sollicitatie.. Nu maar weer op zoek naar leuke vacatures..
Ilona succes! Spannend hoor!
Jenkins schreef:Vorige week dus bij kruidvat een sollicitatieformulier ingeleverd. Kennis van mij die daar werkt had toen verteld aan mij dat ze had gehoord dat ze geen fulltimers mogen aannemen en ook niemand ouder dan 20. En dat terwijl en een blaadje hangt dat ze fulltimers zoeken. Heb vandaag gebeld, maar werd mij verteld dat ze nog bezig zijn met de sollicitatieformulieren. Dus maar afwachten dan..
Zometeen even langs de dekamarkt, waar ze volgens een vacature op internet ook mensen zoeken. Ga dan liever even langs, dan het in te vullen via internet.