HvA , wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 12:15

Mag ik me ook melden? :D
Tweede jaars Human Resource Management op de Wenckebachweg! :)

milatje

Re: HvA , wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 18:10

Hi welkom!

Ik vind het ook niets om 's avonds naar de metro te lopen vanaf de Tafelbergweg.. Er is gelukkig wel vaak politie te vinden en wij lopen altijd samen..

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 18:13

Vanaf TBW heb ik nog geen problemen gehad gelukkig :j
Maar is inderdaad ook wel een redelijk verlaten stukje.

Welkom negerzoen

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 18:22

Tuurlijk mag iedereen zich melden, hoe meer zielen hoe meer vreugd.. Welkom :)

Heb ik vandaag de hele dag keihard gewerkt aan de reflectieverslag, wordt de deadline verschoven van woensdag naar donderdag. Omdat wat studenten hebben aangegeven dat het hun niet lukte om op tijd te zijn. Tja, dan begin je toch gewoon op tijd??
Hoewel, onze SLB'er is vaak zo onduidelijk en vaag over de opdrachten/huiswerk die wij moeten doen. Soms komen we er gewoon niet zelf uit wie/wat gelijk heeft. De handleiding of SLB'er :D

Lente, ik denk dat je ook les hebt gehad over de vormgeving, weet je hoe je de pagina's kan nummeren? Dat kon de SLB'er ons namelijk niet uitleggen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 18:27

Euh, ja! Euh... Oef moet ik even over nadenken :)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 18:42

Het voordeel is dat terwijl iedereen loop te zwoegen straks, jij al lekker klaar bent met je verslag :D
Ik heb nog een aardige berg werk liggen voor morgen.. Engelse opdrachten, debat voorbereiden, presentatie voorbereiden, onderdelen van project afmaken, opdracht voorbereiden voor Zakelijk Schrijven, groeicasus afmaken.. En ik wilde zo graag om 8 uur op de bank gaan zitten :')
En ik ben echt niet te laat begonnen! Maar wel een beetje lui geweest :o

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 18:44

Ik vind het gewoon jammer dat te laat beginnen dus op dit manier wordt geaccepteerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 18:50

Mja... Als je op tijd communiceert is het niet heel erg.

Heb allerlei tips gekregen voor sollicitaties. Hoop wat te vinden :)

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 18:52

Hm dat is wel balen ja MoonChloe, maar aan de andere kant, je hebt het wel af!

Zo is er bij ons geklaagd dat intranet er zondag aan het eind van de middag / begin van de avond eruit lag. En wij hadden maandagochtend een tentamen. Dan denk ik bij mezelf: als je zondagavond nog moet beginnen met leren...... Nu was er wel meer mis met het tentamen, dus ik vind het niet heel erg dat er geklaagd is, maar dat van intranet vind ik zo'n onzin...

Ik moet deze week ''eventjes'' 10 wetenschappelijke artikeltjes lezen. Pffff

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:08

Opgelost!! :)

Blijkt dat je na drie jaar je wachtwoord moet veranderen en dat ze je niet even een melding sturen :+

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:35

Zooo, ik ben net terug van mijn Propedeuse uitreiking :D Prachtige mooie cijferlijst. Schouderklopje voor mezelf! :)

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 00:03

Gefeliciteerd! Ik zit nu in mn 3e jaar en heb mijn P nog steeds niet op 1 vak na... |o

Pfoe, ik heb eindelijk even adempauze. Wat een drukte! English Cultural Assignment (op schiphol buitenlanders interviewen over hun mening over Nederlanders en filmen), engels essay, SLB essay, mini-scriptie, enquête maken, project brainstormen, minorkeuze.. Halleluja!

Vanaf morgen 09:00 mag ik me inschrijven voor een minor :D Ik heb een portfolio voor Beeld en eentje voor Creatief Schrijven ingeleverd, ben ik zomaar voor allebei aangenomen! Voelde me enorm vereerd :o Heb uiteindelijk gekozen voor Creatief Schrijven, hopelijk krijg ik geen spijt!

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 10:12

@Negerzoen Gefeliciteerd met je propedeuse! :D
@Straww_ Hoe krijg je dat voor elkaar? In het 3e jaar zitten zonder P? Hier zijn ze er heel streng op en word je eruit gegooid als je 'm in het 2e jaar niet haalt. ^^

Ik ben t weekend naar een ouder - kind dag geweest van de vereniging Ehlers Danlos (Ehlers Danlos is een bindweefselziekte). Hier sprak mijn opdrachtgever over zijn onderzoek en hier ga ik met mijn projectgroep deel van uitmaken (het onderzoek is gericht op Ehlers Danlos type 3 (hypermobiliteitstype) en hypermobiliteitssyndroom). Was ontzettend interessant! :)

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 12:06

Negerzoen: Gefeliciteerd met je propedeuse :)
Straww: Leuke minor heb je gekozen!
Milatje: Interessant zeg :)

Zo ik word echt gek van mijn projectgroepje. Een groepje dat wel heel hard werkt (daar ben ik blij mee) maar zooooo eigenwijs is. Ze luisteren totaal niet naar mij. Verbeter ik iets, krijg ik te horen: 'Nee dat klopt niet wat je hebt verbeterd, ik heb het echt niet fout gedaan hoor' Uh jawel? Als zelfs mijn spellingcorrectie op Word de fout laat zien? :roll:

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 12:32

:))

Gelukkig vindt mijn projectgroep het alleen maar goed dat ik en iemand anders alles gaan verbeteren. Maar ze doen daarentegen weer bijna niks, zeker niet als wij hun niet aansporen :P

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 13:10

Oh projectgroepjes... Handig he!

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:14

Ik ben derdejaars Media informatie en communicatie! (RMP)

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 14:29

Negerzoen, gefeliciteerd!

hier ook problemen met het projectgroepje, zeker nu er 2 van plan zijn om te stoppen proberen ze de kantjes er vanaf te lopen: "nou het hoeft niet zo breed hoor", "dat hoeft er vast niet in, het is maar een klein project", "jaaa maar presenteren kan beter een ander doen want ik stop toch", "zullen we vandaag vroeg naar huis gaan".

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 15:41

Renee__ schreef:
Ik ben derdejaars Media informatie en communicatie! (RMP)

Dat meen je :wow: Ik ook :Y)

@ milatje: Er is een uitzondering op de regel, als je genoeg punten hebt gehaald in het eerste en tweede jaar mag je over naar het derde jaar. Ik heb een gesprek met de examencommissie gehad. Voor mijn propedeuse had ik 58 punten gehaald, 2 te weinig dus. Voor mijn tweede jaar moest ik een aantal punten halen om over te mogen naar mijn derde jaar. Het enige wat ik uiteindelijk moest doen, was mijn stage halen. Zo gezegd, zo gedaan :D

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:55

_Yasmine_ schreef:
Negerzoen, gefeliciteerd!

hier ook problemen met het projectgroepje, zeker nu er 2 van plan zijn om te stoppen proberen ze de kantjes er vanaf te lopen: "nou het hoeft niet zo breed hoor", "dat hoeft er vast niet in, het is maar een klein project", "jaaa maar presenteren kan beter een ander doen want ik stop toch", "zullen we vandaag vroeg naar huis gaan".

nouuuu ja zeg, ik zou dan zeggen dat ze dan helemaal niet meer hoefden te komen. Ajuu parapluuuuu :P

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 16:59

ja naja dit project doe ik liever niet alleen :+ nu een groep van 8 man.. en dat is al aanpoten. Na flink aandringen doen ze het meestal wel, maar hoort gewoon niet nodig te zijn

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 17:29

@Straww_ Ah vandaar! Dus nog maar een onderdeeltje te gaan? Moet je lukken. :D

En Yasmine ik had ook al lang gezegd; ajuuuuus! Als ze willen stoppen kunnen ze toch ook nu stoppen. :')

Straww_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 18:00

milatje schreef:
@Straww_ Ah vandaar! Dus nog maar een onderdeeltje te gaan? Moet je lukken. :D

En Yasmine ik had ook al lang gezegd; ajuuuuus! Als ze willen stoppen kunnen ze toch ook nu stoppen. :')

Ik hoop het.. Heb er al 4x op gefaald :')
Yasmine, met irritante groepsgenoten maken wij op school meestal korte metten door waarschuwingen te geven en als er 2 zijn uitgedeeld schoppen we ze gewoon de groep uit. Op een gegeven moment is het klaar en mogen ze het gewoon lekker zelf doen, dan leren ze groepswerk wel te waarderen..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 18:12

Yasmine, een project is altijd veel werk. Het kost je meer energie om je groepsgenoten achterna te zitten dan je het zelf even doet.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 10:36

Lente, hoe was de kamp? Ik ben nu onderweg erheen :p