Ik had maandag kunnen beginnen in een heel leuke administratieve functie, maar dan ben ik nog niet klaar met mn scriptie :-( Dus nu even afwachten. UZB doet wel echt heel hard zn best voor me, goed om te merken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kyno schreef:Heb even snel bijgelezen, ga zo de posts wat beter doorlezen, maar zag zo op het eerste oog dat patpen ook een baan heeft! Gefeliciteerd!
Ik ben aangenomen bij een bedrijf voor webdevelopment, in de functie van receptioniste/managementassistente.
4 dagen per week!
Arwennn schreef:ik meld me hier ook, wat een draaaaama! ene afwijzing na de ander!
Ben ook nog net niet klaar (scriptie is gister verstuurd haha) en geen ervaring dus die combi is niks geloof ik...
zoek werk als fysiotherapeut en het maakt me niet uit waar.... maar er is zo weinig! of ik moet naar het midden of westen van NL gaan.. (woon in noorden)
Arwennn schreef:ik meld me hier ook, wat een draaaaama! ene afwijzing na de ander!
Ben ook nog net niet klaar (scriptie is gister verstuurd haha) en geen ervaring dus die combi is niks geloof ik...
zoek werk als fysiotherapeut en het maakt me niet uit waar.... maar er is zo weinig! of ik moet naar het midden of westen van NL gaan.. (woon in noorden)
patpen schreef:Arwennn schreef:ik meld me hier ook, wat een draaaaama! ene afwijzing na de ander!
Ik neem aan dat je deze website wel kent: http://www.fydalo.nl/vacatures. Misschien kun je op die manier iets vinden? Of iig inschrijven daar als werkzoekende (als je dat niet al gedaan hebt).
Lootje1991 schreef:O jongens help!!! Ik ben afgewezen. Ze zij de hele tijd dat ze zo positief was zelfs in het afwijsbelletje maar er waren 40 kandidaten. Maar ik weet echt niet meer waar ik moet zoeken. Post hier zoekt niets supermakrt te oud kinderopvang geen werk als onderwijsasssitente al helemaal niet. Ik weet echt niet meer wat ik kan doen ik heb 0,0 ervaring nog! Iemand enig iedee? Help!
Lootje1991 schreef:Annastasia heb je daar ervaring voor nodig en ligt het een beetje bij mij in de buurt?