Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nightingale schreef:Wauw, gefeliciteerd! Wat een prestatie. In welk veld ben je gepromoveerd?
Ik ben over een paar maanden als het goed is afgestudeerd en ik ben bezig met het vinden van een geschikte PhD-plek, dus hopelijk mag ik hier over een half jaartje ook meepraten
Nog meer die nog aan het begin staan hier?
Nightingale schreef:Wauw, gefeliciteerd! Wat een prestatie. In welk veld ben je gepromoveerd?
Ik ben over een paar maanden als het goed is afgestudeerd en ik ben bezig met het vinden van een geschikte PhD-plek, dus hopelijk mag ik hier over een half jaartje ook meepraten
Nog meer die nog aan het begin staan hier?
__Maartje schreef:Ik lees stiekem al een paar jaar mee, begin vorig jaar afgestudeerd van een researchmaster in de moleculaire biologie en daarna een jaartje in de industrie geweest, maar nu kriebelt een PhD toch stiekem wel. Bij mijn laatste onderzoeksstage werkte ik iets meer dan halve dagen in het lab van de universiteit vanwege lange reistijd (4 uur per dag),dit werkte voor mij ideaal want ik kreeg wel 40 uur aan werk af in die tijd. Kreeg ter plekke ook een PhD plek aangeboden gekregen, maar dan alleen voor 40 uur per week. Het liefste zou ik parttime willen werken qua uren, zodat het samen met reistijd nog een beetje te doen is (van 7 tot 8 weg zijn elke dag zie ik echt niet meer zitten), relocatie is ook niet een optie. Heeft iemand hier toevallig zoiets parttime gedaan?