Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:aan de andere kant is het wel fijn patpen, dan hoef je de rest vand e dag niet gespannen te blijven wachten
Astaloca schreef:VeerenAshley schreef:Hier nog iemand die aan het eind van de week gebeld zou worden!
Ik morgen of maandag! En dinsdag nog een sollicitatie dus! Waar ik nog meer op hoop dat ik word aangenomen.
Kan ik gewoon zeggen 'stel je voor dat ik aangenomen word' tegen het bedrijf dat ik nog een sollicitatie heb lopen? of is het dan gelijk 'aju' ?
patpen schreef:Astaloca schreef:Kunnen jullie me helpen? voor het geval ik zodadelijk morgen gebeld word met: ''Gefeliciteerd'' ?
Ben je al gebeld? Kunnen we al feliciteren????
Joltsje schreef:en wat betreft de post..heb daar een jaar gewerkt als bijbaantje.. vond het mooi werk.
ik deed dan voorsorteren en bijlangsbrengen.. jij zit echt in het sorteercentrum of niet patpen.. dat is weer wat anders.
Winged schreef:Moet je dan direct na het telefoontje komen tekenen of gaat er nog tijd overheen? In het laatste geval zou ik niks zeggen en dinsdag gewoon op gesprek gaan. Wat niet weet...