Yucca schreef:Achterhoekers met veelal de mentaliteit: doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg
Dan zou ik een paar grindtegels op de vloer doen, en een kruiwagen neerzetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paan schreef:Staat er op de beurs niet iemand die ze ook kan leveren? Dan kun je ze op de beurs gelijk al verwijzen naar die leveancier. Voor jou misschien goedkope potten, voor hun extra reclame op de beurs.
pmarena schreef:Ik zou dat plan van die potten lekker schrappen dan
Het is ook maar de vraag hoe veel mensen je juist NIET naar je toe trekt door het gebruik van enorme roze (!!) potten....ik kan me voorstellen dat genoeg mensen daardoor juist aangespoord worden om door te lopen
Ik zou gewoon lekker met groen en wat normalere leuke potten en bakken werken. Planten en spullen die je naderhand nog ergens kunt gebruiken of makkelijk kunt verkopen
Misschien is het wel leuk om de stand gewoon aan te kleden met leuke combinaties van mogelijkheden die je in een tuin zelf ook hebt. Qua gras / bestrating / wellicht een waterornament ofzo, foto's van tuinen , planten waar je een bordje bij zet met de naam , de verzorging, de kenmerken (jaagt vliegen weg / trekt vlinders aan / geschikt voor hagen / bloeit zus & zo) dat soort dingen en waar die goed mee te combineren is....gewoon wat dingetjes en info laten zien waardoor mensen denken : hee die weet waar ze mee bezig is
Desnoods laat je nog een heel blokje drukken van dat kaartje dat je bij die plant / boompje / struikje zet , zodat mensen een blaadje er van mee kunnen nemen als ze denken: dat is een mooi ding !
En dan zet je daaronder natuurlijk je contactgegevens en nog iets van een zinnetje om de mensen aan te moedigen om contact met je op te nemen , in de trant van : Vindt u deze plant mooi en deze info nuttig? Neem contact op met *bla* voor meer inspiratie / om de mogelijkheden voor UW tuin te bespreken.
Dat lijkt mij persoonlijk aansprekender voor mensen die serieus op zoek zijn naar een fijne ontwerper