Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Phylos schreef:1234 schreef:*herkent zichzelf hierin*
Ik ga nu op school wel met mensen om, kan met veel mensen praten en heb met best veel mensen uit mn klas contact , maar ik heb nog bijna nooit buiten school ofzo afgesprokenHeb altijd zown idee van, vinden ze mij wel 'leuk genoeg' om iets mee te doen? Maar toch vind ik het ook wel eens gezellig om gewoon leuke dingen met iemand te kunnen doen. In je eentje doe je dat niet.
Herkenbaar! Of als ik ze vraag iets te gaan doen: 'vinden ze dat niet raar/opdringerig, hebben ze daar wel zin in...'
Ik wil ook inderdaad niet teveel aan één iemand gaan plakken en afhankelijk worden zeg maar..Heb nu bij het hardlopen een meisje waar ik het heel goed mee kan vinden die zelf ook voorstelde om eens wat gezelligs te gaan doen buiten het hardlopen om..Dat vind ik dan wel prettig. Want als het altijd van mijn kant moet komen, of ik moet altijd een gesprek beginnen dan word ik wel onzeker
Dat moet k niet doen.

vooral na die eerste keer dat dat meisje niet kon, durf ik het niet nog een keer te vragen.

hahah
Dan ga k soms maar bij derest van de klas zitten maar daar voel ik mij niet echt super fijn tussen. Die kenden elkaar al en ik hen niet xD (zit nu natuurlijk deze periode in de 2e klas) 

Hij trekt het niet xD Dus dan moeten mn ouders op pc van mn broertje ofzow, maar das ook niet altijd handig 

), ben daar graag alleen maar stalgenootjes zijn ook wel gezellig.
)
Toen gingen we ook uit met een hele groep enzo
En t studentenhuis waar ik nu woon is ook erg gezellig
Toevallig vanavond weer n feestje, omdat sinterklaas weer naar Spanje is
Tjah, je zal maar op zoek zijn naar een reden voor n feestje

heb gister gelukkig mn huisbaas gesmst of als de loodgieter komt (zou deze week komen, maar vraag me af of dat ook daadwerkelijk gebeurt) hij ook naar de douche kon kijken
K moest al blij zijn met t lauwe straaltje water want 9 van de 10 keer ist ijskoud 

kreeg vanmiddag een mail van die stageplek dat ze vol zitten met stagaires,
Dan probeer ik vanalles te regelen, omdat ik eerst hoorde dat we waarsch. stage moeten lopen, en dan moet ik het weer afzeggen en dan komen ze misschien toch weer met dat ik wel stage moet lopen.... Dat werkt gewoon niet. Ze kunnen zo niet verwachten dat wij optijd alles geregeld hebben.
Werd er ff strontziek van, van die mega slechte organisatie.
komt wel goed schatje (
) 

Dan kan k namelijk evt. gewoon 3 weken fokkerij stage doen bij een stoeterij ipv bij schapen.