Komen jullie trouwens wel eens op het forum van carrieretijger.nl? Ik vind het best een nuttige site en ik doe er zo af en toe wel eens wat inspiratie op, qua briefschrijven. Vind het wel een aanrader

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JoT schreef:Ik schrijf in een brief ook altijd graag waarom bij het desbetreffende bedrijf wil werken, wat me aantrekt in het bedrijf. Maar ik denk dat ik het deze keer inderdaad maar bij de functie hou. Het is op zich een standaard secretaresse-functie, alles wat er staat heb ik ervaring in. Dan gooi ik het daar maar op. Reageren ga ik op zeker wel doen, werk is werk en ik wil echt niet mijn handje bij de staat op houden. Over een maandje ga ik er even in ene 30% op achteruit qua inkomen, dat wil ik toch niet al te lang vol hoeven houden.
Heb misschien een mazzeltje, bij een kennisje van mij zijn ze wellicht op zoek. Ze had al een goed woordje voor me gedaan. Ga zo meteen maar schrijven, lijkt me een leuke functie (notarieel secretaresse).
iti schreef:Anneert schreef:Dat is netjes!
Ik heb een mailtje gehad dat mijn scriptie waarschijnlijk in december wordt gepubliceerd![]()
Niet dat je daar zoveel aan hebt, maar staat allicht goed op je CV
Ik hoop et voor je.. ik had er in elk geval niets aan