Had ik al gezegt dat iemand die schoen paste?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_JY_ schreef:Laatst tijdens natuurkunde was de lerares aan het uitleggen hoe je grafieken maakt met Excel. Vraagt een jongen: 'Maar hoe moet dat dan met een Apple?' Zegt de lerares: 'Ja, ik vind mensen met Apple's altijd zo eigenwijs, dan moeten ze dit soort dingen ook maar zelf uitzoeken hoor.'

.. is uiteindelijk wel ergens waar! 

) hij had een onderdeel van een werkstuk van een klasgenoot in het vat met gekookte lijnolie (afwerk middel, meubelindustrie) gedaan (voor de lol) afgelopen maandag. Hij had dinsdag terug moeten komen als straf om dat stukje eruit te halen, maar dat had hij niet gedaan. Dus kreeg hij vanmorgen twee platick koffiebekertjes en een 'zoek het verder maar uit' van me. Ik zal zijn gezicht in elk geval nooit meer vergeten, daar hij uiteindelijk 4 liter olie in de wasbak (dicht) kon doen en het daarna bekertje voor bekertje terug kon gaan gieten
dat werd dus één grote smeerboel hahaha!
Geweldige straffen bedenk jij! Hoe oud zijn die leerlingen?
.
) precies (echt letterlijk) gedaan wat zij zei terwijl ze mij een caviahok liet schoonmaken
ik ben er bijna drie kwartier mee bezig geweest, heb met zaagsel gegooid, de deurtjes dicht gedaan maar niet op slot, de mest op de verkeerde mesthoop gedaan en weet ik niet wat nog meer. Het was geweldig
.
.