Bokt-ondernemers deel 4: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-11 21:07

Ik vind dit ook helemaal nergens over gaan inderdaad. Je moet verplicht mee doen aan iets wat ZIJ vinden dat goed voor je is.
Waar is het naar toe dat ik zelf wel bepaal of ik vind of iets goed voor me is?

Als ik het goed zie ontkom ik aan al deze gekkigheid?
http://hbd.nl/pages/96/Over-HBD/Registr ... ffing.html

Rinske

Re: Bokt-ondernemers deel 4: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:09

Jij zal waarschijnlijk alleen die standaard 79 euro hoeven te betalen. Ik ga mijn caphoezen gewoon niet als sportartikel inschrijven, maar als artikel voor over helmen denk ik. Hoef ik die 200 euro extra ook niet te betalen...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:22

Ik heb het opgezocht en ik moet idd die standaard € 79,- betalen en omdat ik onder dieren en dierbenodigdheden val, moet ik ook nog eens € 70,- betalen en dan heb ik dus nog "mazzel" dat er verder geen gekke dingen bij komen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:25

Ik vind die 79 euro nog tot daaraantoe , maar vind het vooral gek dat ze dus nu blijkbaar ineens met dat idee komen om lekker nog wat verder te gaan met roven (ze kunnen toch alles maken blijkbaar dus tja , wie houdt ze tegen) en ons ook nog even voor die 200 euro extra aan gaan slaan om de inkomsten nog even lekker op te vijzelen.

Je wordt al verplicht tot een waardeloos abonnement en dan daar bovenop nog even lekker een flinke kluif extra terwijl volgens mij vrijwel iedereen het een stel oplichters vindt vanwege deze manier van werken....

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:36

Ik vind het idd belachelijk dat ze zomaar kunnen verhogen wat ze willen! Laat kleine, startende bedrijfjes gewoon lekker alleen die basis van 79,- betalen, maar ga dan niet nog daar bovenop allemaal dingen gooien. Ik moest deze keer ook een beroep doen op mijn spaarrekening om de boel te kunnen betalen...

Edit: Trouwens wel leuk, ik zat net even statistieken te bekijken van de webshop en de dag na het Goois Hondenfestijn (waarvoor ik die goodies had gesponsord) had ik opeens 121 bezoekers op mijn site gehad! Echt een dikke piek! Helaas nog geen bestellingen aan overgehouden tot nu toe, maar wel leuk dat mensen blijkbaar toch de weg naar de shop hebben gevonden.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-11 22:23

Ik durf absoluut niet te zeggen of dit het eerste jaar is dat ze deze "extra" aanrekenen.
Ik altijd alleen de algemene heffing (die van 79,- euro dus) hoeven te betalen.

Oh dat wordt alleen maar meer Joyce, want straks ga je het onder de knie krijgen hoe het een beetje werkt met de teksten op jouw site en google, kom je dus vaker bovenaan in de zoeklijst voor en krijg je ook terugkomende bezoekers. ZO gaan je stats steeds een beetje om hoog per maand.
Leuk is dat idd om bij te houden.
Als het goed is, kun je ook ergens in je stats vinden op welke zoekwoorden men bij je terecht is gekomen?

Rins gelijk heb je hoor.
Maar aan de andere kant, de shït die je allemaal krijgt kun je toch niet tegenhouden.
Door alleen al in te schrijven bij de kvk krijg je er ook gratis telefonische verkopers, dikke stapels folders, bergens ongevraagde nieuwsbrieven etc bij.

kay27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:46

Het starterscafe was erg interessant! Ik kan het iedereen aanraden, mooie manier van netwerken en ook nog wat te leren. Nu ging het over acquisitie, veel dingen wel bekend maar lang niet alles.

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 22:54

Net terug van de cursus hondentrimmen praktijk en kom daar achter dat ik al 2 theorieavonden heb gemist. Ben ik even verkeerd voorgelicht, bedankt. Ga ik morgen even uitzoeken.
Altijd fijn als ze je weten te vinden!! Toch Joyce?
En ja, helaas weten ze ons ook te vinden als het op betalen aan komt. _-:(

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 09:17

Nou, dat is zeker zo, fijn als ze ons weten te vinden :D Geld voor ons allemaal wel denk ik ;)
Trouwens wel super slordig dat je verkeerd bent voorgelicht... Kun je het nog inhalen?

@Holly: Ik kan inderdaad ook zien op welke zoekwoorden ze bij me terecht zijn gekomen. Heel veel mensen zoeken ook op Fuzzylicious (met diverse spelfouten uiteraard, maar dat is niet erg) en er word veel op bepaalde producten gezocht, zoals bijv. halsband legergroen. Maar de meeste mensen komen rechtstreeks bij me terecht, of via Bokt en een beetje via Hyves, Facebook en zoekmachine.

Edit: Dit is ook zo geweldig, van die nep mails van de bank. Kom op zeg, wie trapt hier nou in?! Dat taalgebruik, hilarisch gewoon!

Om ervoor te zorgen uw bescherming, hebben we nu uitgeschakeld toegang tot uw rekeningen. U moet nu opnieuw instellen uw veiligheid. U zult niet in staat zijn om toegang tot uw rekeningen te krijgen totdat je dit hebt gedaan.

Informatie - Als u uw toegangscode niet binnengaan van uw willekeurige kaartlezer of uw Rabo-kaart te verwijderen uit de Random Reader apparaat na verificatie vriendelijk geduldig te zijn voor 15 tot 20 minuten kunnen we dan controleren of uw gegevens kunt u uw rekening.

Onze excuses voor het ongemak

Om te beginnen de reactivering proces, gelieve de verwijzing onderstaande link te zien. klikken hier.

Afdeling internetbankieren

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 10:14

Haha, die mails krijgt mijn vriend ook heel vaak, hilarisch zijn ze :)) . En daar trappen serieus nog mensen in ook :(:) :') .

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 10:51

Die mails zitten dagelijks in mijn mailbox. Maar inderdaad de mail is al heel erg doorzichtig.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 11:12

Pff, ben net klaar met het schrijven van een gigantische klachtenbrief naar Vodafone en inmiddels heb ik ook rechtsbijstand erbij gehaald en zal tegelijkertijd met de klachtenbrief een ingebrekestelling (aangetekend) verzonden worden naar afdeling Special Services. Ik heb mijn Samsung Galaxy S2 nog steeds niet gekregen, terwijl ze al 3x beloofd hebben dat hij verstuurd was en steeds als ik bel dat ik hem nog niet gekregen heb blijkt er wat "fout te zijn gegaan met de communicatie en moet ik nog 9 werkdagen geduld hebben, net als alle andere klanten". WTF! Ik wacht al sinds 17 augustus!

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:21

joyce2 schreef:
Pff, ben net klaar met het schrijven van een gigantische klachtenbrief naar Vodafone en inmiddels heb ik ook rechtsbijstand erbij gehaald en zal tegelijkertijd met de klachtenbrief een ingebrekestelling (aangetekend) verzonden worden naar afdeling Special Services. Ik heb mijn Samsung Galaxy S2 nog steeds niet gekregen, terwijl ze al 3x beloofd hebben dat hij verstuurd was en steeds als ik bel dat ik hem nog niet gekregen heb blijkt er wat "fout te zijn gegaan met de communicatie en moet ik nog 9 werkdagen geduld hebben, net als alle andere klanten". WTF! Ik wacht al sinds 17 augustus!

Bestel je altijd meteen bij vodafoon?
Ik heb afgelopen vrijdag de samsung galaxy S2 bij www.belzaak.nl gekocht en had hem gisteren al binnen. Misschien een idee voor de volgende keer?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 12:44

Ruim een maand geleden heb ik alle aanbieders met elkaar vergeleken en bij Vodafone had ik het voordeligste abonnement (met de opties die ik wou) en hoefde ik niets bij te betalen voor de telefoon. Binnen 3 dagen was alles rond en werd de telefoon toegestuurd. GLS is toen mijn pakketje kwijt geraakt en Vodafone moest een nieuwe telefoon toesturen, alleen is dat tot op heden nog niet gebeurd. Dus in eerste instantie waren ze super snel, maar nu het fout is gegaan loopt alles mis.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 15:08

Nou, je gelooft het nooit! Ik dacht, ik ga ff lunchen en dan ga ik de brief versturen. Wie staat daar opeens voor mijn neus? De bezorger van GLS, met mijn telefoon! Verrassend, gezien er gister nog tegen mij gezegd werd dat mijn telefoon nog niet verzonden was en dat ik nog 9 werkdagen geduld moest hebben. Heb dus maar een klein briefje bij mijn klachtenbrief gedaan, dat ik de ingebrekestelling uit de enveloppe gevist heb, maar dat ik de communicatie bij Vodafone werkelijk beneden elk pijl vind!

Lovepaints

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 15:23

En nu uitvinden hoe het toestel werkt!!
Ik was gisteren in Antwerpen en wilde even naar huis bellen maar wist niet hoe ik dat met mijn prepaid toestelletje moest doen. Lekker suf. :o?

Iemand enig idee? heb een prepaid simyo ding en heb de optie in en uit buitenland bellen ingeschakeld.

Net weer een mail van "ABN Amro"gekregen dat ze mijn gegevens niet kunnen updaten of ik maar op de link wil klikken. Het moest eigenlijk niet mogen dat er zoiets versuurd kan worden. Wie weet hoeveel mensen er in trappen :n .

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 15:36

Bij de ING kun je die mailadressen doorgeven, dan blokkeren ze die. Maar meestal is dat al gebeurd ten tijde dat je die mail krijgt. Ach ja, die mails zijn meestal in zo'n gebrekkig NL's geschreven dat het gewoon niet zo slim is om erin te trappen :P .

HorseRunner

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 16:53

joyce2 schreef:
Nou, je gelooft het nooit! Ik dacht, ik ga ff lunchen en dan ga ik de brief versturen. Wie staat daar opeens voor mijn neus? De bezorger van GLS, met mijn telefoon! Verrassend, gezien er gister nog tegen mij gezegd werd dat mijn telefoon nog niet verzonden was en dat ik nog 9 werkdagen geduld moest hebben. Heb dus maar een klein briefje bij mijn klachtenbrief gedaan, dat ik de ingebrekestelling uit de enveloppe gevist heb, maar dat ik de communicatie bij Vodafone werkelijk beneden elk pijl vind!

Fijn dat je hem nu eindelijk hebt! Gaaf ding he :D

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:17

Ik heb hem ook (uiteraard voor de zaak :D ) en ik kus hem elke avond welterusten, zo blij ben ik met hem <3

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:52

Ik snap er alleen nog geen steek van, hahaha. Hebben jullie tips, dingen die ik echt moet installeren, of dingen die ik aan moet passen?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:56

Ik wil ook heel graag de Galaxy S2, nog heeeel even wachten, dan kan ik een nieuw abbo! Hebben jullie speciaal een zakelijk abbonement? Ik wilde eigenlijk privé ook gewoon zakelijk gaan gebruiken, maar mag dat := ?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:57

Ja dat mag, dat heb ik ook gedaan! Je moet eigenlijk gewoon even opschrijven waar jou abonnement minimaal aan moet voldoen en dan kijken waar je het goedkoopste uit bent en of dat zakelijk of prive is. Ik kwam uit bij privé.

Edit: Weten jullie toevallig of je de data verdubbelaar aan moet zetten, of dat dat automatisch gebeurd?

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 16:23

joyce2 schreef:
Ik vind het idd belachelijk dat ze zomaar kunnen verhogen wat ze willen! Laat kleine, startende bedrijfjes gewoon lekker alleen die basis van 79,- betalen, maar ga dan niet nog daar bovenop allemaal dingen gooien. Ik moest deze keer ook een beroep doen op mijn spaarrekening om de boel te kunnen betalen...

Edit: Trouwens wel leuk, ik zat net even statistieken te bekijken van de webshop en de dag na het Goois Hondenfestijn (waarvoor ik die goodies had gesponsord) had ik opeens 121 bezoekers op mijn site gehad! Echt een dikke piek! Helaas nog geen bestellingen aan overgehouden tot nu toe, maar wel leuk dat mensen blijkbaar toch de weg naar de shop hebben gevonden.

Gebruik je Analytics voor je stats? :)

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 16:28

Remy schreef:
Ik heb hem ook (uiteraard voor de zaak :D ) en ik kus hem elke avond welterusten, zo blij ben ik met hem <3

Hou op over dat ding! Mijn man heeft hem ook en is werkelijk verslaafd eraan, je ziet hem meer met dat ding in zijn handen dan met mij :D

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 16:37

Winddancer schreef:
Remy schreef:

Hou op over dat ding! Mijn man heeft hem ook en is werkelijk verslaafd eraan, je ziet hem meer met dat ding in zijn handen dan met mij :D
:))