Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Pff, ben net klaar met het schrijven van een gigantische klachtenbrief naar Vodafone en inmiddels heb ik ook rechtsbijstand erbij gehaald en zal tegelijkertijd met de klachtenbrief een ingebrekestelling (aangetekend) verzonden worden naar afdeling Special Services. Ik heb mijn Samsung Galaxy S2 nog steeds niet gekregen, terwijl ze al 3x beloofd hebben dat hij verstuurd was en steeds als ik bel dat ik hem nog niet gekregen heb blijkt er wat "fout te zijn gegaan met de communicatie en moet ik nog 9 werkdagen geduld hebben, net als alle andere klanten". WTF! Ik wacht al sinds 17 augustus!
joyce2 schreef:Nou, je gelooft het nooit! Ik dacht, ik ga ff lunchen en dan ga ik de brief versturen. Wie staat daar opeens voor mijn neus? De bezorger van GLS, met mijn telefoon! Verrassend, gezien er gister nog tegen mij gezegd werd dat mijn telefoon nog niet verzonden was en dat ik nog 9 werkdagen geduld moest hebben. Heb dus maar een klein briefje bij mijn klachtenbrief gedaan, dat ik de ingebrekestelling uit de enveloppe gevist heb, maar dat ik de communicatie bij Vodafone werkelijk beneden elk pijl vind!
joyce2 schreef:Ik vind het idd belachelijk dat ze zomaar kunnen verhogen wat ze willen! Laat kleine, startende bedrijfjes gewoon lekker alleen die basis van 79,- betalen, maar ga dan niet nog daar bovenop allemaal dingen gooien. Ik moest deze keer ook een beroep doen op mijn spaarrekening om de boel te kunnen betalen...
Edit: Trouwens wel leuk, ik zat net even statistieken te bekijken van de webshop en de dag na het Goois Hondenfestijn (waarvoor ik die goodies had gesponsord) had ik opeens 121 bezoekers op mijn site gehad! Echt een dikke piek! Helaas nog geen bestellingen aan overgehouden tot nu toe, maar wel leuk dat mensen blijkbaar toch de weg naar de shop hebben gevonden.