Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Ik heb er ook helemaal geen kaas van gegeten, maar ben wel van mening dat als je iets perse wilt, dat je het dan ook kunt. Ik heb dus voor oscommerce gekozen zodat de basis een werkende webwinkel is en omdat ik de standaard webwinkel totaal niet mooi vind, ben ik vervolgens alles wat ik niet fijn vind gaan veranderen en het hele uiterlijk ben ik ook aan het veranderen. Het resultaat zal niemand achterover blazen, maar dat hoeft van mij ook niet, als het er maar strak en netjes uit ziet, heb ik al bereikt wat ik wilde. Scheelt toch weer een paar honderd euro als je het zelf doet, maar tja je moet er dan wel voor gaan zitten en dat geduld ontbreekt bij de meeste.
1 van mijn websites ligt nog steeds offline grrr.
JolandaS schreef:Als het zou moeten, dan zou ik me best in het maken van websites kunnen verdiepen en dan zou het me ook gaan lukken om e.e.a. werkend te krijgen. Maar het is ook de vraag of je daar de tijd aan wil en kan besteden.
"Het kost niks" is niet helemaal waar. Het kost namelijk tijd, heel veel tijd, en die kun je niet besteden aan je eigen vakgebied. Dus je loopt heel veel uren mis, waarin je anders geld had kunnen verdienen.
Ik hou mijn uren bij en dan is het al verbazingwekkend hoe weinig uren je werkelijk aan het fotograferen bent en hoeveel tijd er gaat zitten in allerlei zaken eromheen.
Er zitten al zo weinig uren in een dag....
holly schreef:Kleinigheidje11A, ik heb op de eerste dag van offline net betaald voor een nieuw jaar
holly schreef:verhuizen das de enige optie.
mail beantwoorden ze niet, telefoon nemen ze niet op en zowel kunnen ze nergens iets aan doen.
het is dat ik met de site zelf nooit hulp van ze nodig heb gehad want de service en bereikbaarheid is bar slecht.
Ik heb idd IE nog niet geupdate Juul in firefox zie ik hem idd wel goed.
waarom heb je trouwens niet niet ook .nl erbij genomen?
holly schreef:En die keuze zou iedereen zo moeten maken Jolanda. Zelf proberen is echt heel leuk en dat het resultaat dan niet de website van het jaar wint das niet erg, maar als je er geen zin in of tijd voor hebt, dan is kiezen voor uitbesteden gewoon een verstandige keus, want de in 1 dag afgeraffelde sites haal je er zo uit en dat zien geinteresseerde in jou product of dienst ook en die klikken je meteen weg.
Ik verbaas me er altijd over dat mensen daar zo slordig/ongeinteresseerd in kunnen zijn.